חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עסקים במודיעין הם הכי פוטנציאלים להצלחה

 

בתי העסק הפועלים במודיעין מכבים רעות הם בעלי סיכוי גבוה יותר להצליח, כך עולה מפרסומים בתקשורת הנוגעים לסקר שפורסם על ידי חברת "BdiCoface"

 

בתי העסק הפועלים במודיעין מכבים רעות הם בעלי סיכוי גבוה יותר להצליח, כך עולה מפרסומים בתקשורת הנוגעים לסקר שפורסם על ידי חברת "BdiCoface"  המבוסס של מאגר הנתונים של BDI הכולל 400 אלף חברות. על פי נתוני החברה שבחנה את שיעור החברות ובתי העסק שנסגרו מכלל העסקים הפעילים בשנת 2014 בפילוח על פי ערים.

אחוז החברות ובתי העסק שנסגרו במהלך השנה שחלפה בעיר עומד על 0.9% בלבד. נתון זה מדרג את מודיעין מכבים רעות  כעיר הבטוחה ביותר בארץ לפתיחת עסק כמו גם רמת השרון. ערים נוספות הנמצאות בצמרת מדד זה הן תל אביב, ראשון לציון וירושלים שגם בהן אחוז בתי העסק שנסגרו בשנה האחרונה נחשב לנמוך.

מניתוח נתוני הסקר עולה כי ישנו מתאם בין הדירוג הסוציו אקונומי של העיר לבין חוזקם של העסקים. בערים בהן הדירוג הסוציו-אקונומי גבוה הדבר מאפשר חיי מסחר טובים יותר. עם זאת דירוג סוציו אקונומי גבוה אינו מהווה "תעודת ביטוח", שכן ברשימה מופיעים ישובים בעלי דירוג דומה ובהם אחוז העסקים הנסגרים גבוה משמעותית מזו שבעיר.

בעירייה מציינים כי ישנן סיבות נוספות המסייעות לבתי העסק והמסחר להתפתח בעיר. בין השאר ציינו בעירייה את העובדה כי הארנונה לעסקים ולמסחר בעיר, בדומה לארנונה למגורים, הינה ארנונה נמוכה יחסית לישובים במרכז הארץ, כמו כן במחלקת קידום ורישוי עסקים בעירייה תומכים בעסקים ופועלים רבות על מנת ללוות, לסייע ולקדם בכל תהליך הרישוי ועד להוצאת הרישיון.

כמו כן הקמתה של מינהלת אופק, שעיקר פעילותה היא לסייע לבתי העסק והמסחר הפועלים בפארק הטכנולוגי, במרכז עינב, ובמע"ר ולקשר ביניהם מול העירייה והרשויות השונים בישראל. כידוע, מנהלת אופק הוקמה מתוך הבנה כי אזורי התעשייה והתעסוקה זקוקים לכתובת מקצועית מרכזת הן ליזם והן לגורמים המוסמכים הפועלים בתחום זה.

בשל כך מרכזת מנהלת אופק את מאמציה בקידום אזורים אלו בליווי היזמים ובתי העסק ובעבודה מול הגורמים המקצועיים בעירייה ומהווה חולייה מקשרת בין העסקים בעיר לבין נציגי הרשויות, מתוך כוונה להקל על שני הצדדים בדרך להשגת המטרות בצורה הנכונה והיעילה ביותר, תוך צמצום ושמירת המשאבים של הצדדים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות