חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שולחנות עגולים לסיירת ההורים

 

ביום שלישי האחרון השתתפו כ-50 חברי סיירת הורים במפגש שיא שהתקיים סביב שולחנות עגולים בו דנו על נושאים הקשורים לפעילות מול בני הנוער.

 

המפגש נועד לאפשר למתנדבים ללמוד על הכלים בהם הם יכולים להשתמש בעת פעילותם ועל האופי של קבלת החלטות במקרים מסוימים והרחבת הקשר עם הנהלת העיר וגורמי המקצוע בעירייה. סיירת ההורים פועלת בעיר זה שש שנים, והיא מהווה חלק חשוב במערך שמירת הביטחון ותחושת המוגנות בקרב בני הנוער בעיר. במהלך שנות פעילותה הפכה סיירת ההורים לחלק אינטגראלי ומשמעותי מחיי הקהילה בעיר, דבר הבא לידי ביטוי ברציפות הפעילות, ברצון של התושבים הרבים להצטרף ובנכונות בני הנוער לשתף פעולה.

הסיירת מורכבת מתושבים מתנדבים מתוך אכפתיות, דאגה ואחריות הורית היוצאים מידי יום שישי בערב לפגוש את בני הנוער בפארקים ברחבי העיר. לשולחנות העגולים שהתקיימו ביום שלישי האחרון קדמו מפגשים צוותיים בהם עלו נקודות חשובות לדיון. את השולחנות העגולים שהתקיימו בהשתתפותם של 50 חברי הסיירת בה נטלו חלק גם סגן ראש העיר, אילן בן סעדון, מנהלת הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול, מיטל אשור ורכזת הסיירת, חגית אלפסי, הנחה שגב בן שלום. בשולחנות העלו הצוותים את הנקודות עליהם דיברו במפגשים הצוותיים ובנוסף כל שולחן קיבל נושא בו היה הצוות צריך להתמקד. בין הנושאים שעלו, היה נושא הגברת מעורבות ההורים, הגברת המודעות של ההורים לנוכחות הסיירת, הכשרות, כלים נדרשים ועוד.

סגן ראש העיר, אילן בן סעדון: "אני רואה חשיבות רבה במעורבות ובנוכחות הורית במוקדי הבילוי בהם מבלים ילדינו בשעות הלילה בסופי שבוע. זה לא מובן מאליו שהורים עוזבים את ביתם בימי שישי בערב, מגיעים להתנדב, לוקחים אחריות ונרתמים למען הקהילה ולחיזוק תחושת הביטחון בעיר. אנו נמשיך לפעול על מנת להעצים ולהרחיב את הסיירת ואת פעילותה המבורכת. אני רוצה לנצל הזדמנות מצוינת זו ולהזמין הורים, תושבי העיר, להצטרף לסיירת ההורים. ניתן לפנות לרכזת סיירת הורים חגית אלפסי בטלפון 08-6992474."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות