חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

סקר mcity : מחירי הסופגניות מ”רמי לוי” עד ”רולדין”

 

בשבוע הבא נדליק נר ראשון של חנוכה, וכמדי שנה יחלו שמונה ימים של בליסת סופגניות. כי הרי סופגניות יש רק פעם בשנה... mcity ערך עבורכם ברחבי העיר סקר הכולל מחירי סופגניות מהנוסטלגיות ועד למושקעות

 

רגע לפני החג יצאנו אל המאפיות והקונדיטוריות במודיעין לבדוק כמה עולה סופגנייה, מה החידושים בתחום ואיזה הנחה נקבל במידה ועלינו הוטל השנה לארגן סופגניות לכל ילדי הגן או הכיתה.

גם השנה טווחי המחירים ינועו בין זול בצורה חשודה ליקר בצורה מקוממת, וגם במילוי הסופגניות יש כמה חידושים מפתיעים.

אז נתחיל מהסופגנייה הזולה ביותר בעיר, אותה תוכלו למצוא, איך לא, ב’רמי לוי’ בחצי שקל בלבד!

לא רחוק מהסניף של רמי לוי באזור התעשייה של שילת, תוכלו למצוא במאפייה ’ללוש’ סופגניות טריות קטנות וגדולות במחיר של 4/3 בהתאמה. אם תזמינו כמות של כמה עשרות ומעלה המחיר ליחידה יהיה 2.5 שקלים.

עוד סופגניות זולות תוכלו למצוא ב’המאפה של אודטה’ בשכונת אבני חן. שלוש סופגניות יעלו לכם רק עשרה שקלים, במידה ותזמינו כמות גדולה המחיר יורד ל-2.5 שקלים ליחידה.

בסניף השני של רשת ’ללוש’ במודיעין סנטר, יש רק סופגניות בגודל סטנדרטי שעולות 4 שקלים לאחת. הנחה תקבלו רק אם תזמינו כמה מאות יחידות או יותר.

ממשיכים משם אל ’אינגליש קייק’ במרכז מרל"ז שם יש רק סופגניות קטנות במחיר של 5 שקלים או 4 אם תזמינו חמישים יחידות.

מלכת הסופגניות

עוברים הלאה אל ’אנג’ל’ במרכז לב רעות ושם גם המחירים מאמירים. סופגנייה גדולה תעלה 6 שקלים וקטנה 4.5. אם תזמינו כמה עשרות יחידות העלות יורדת ל-3.5 שקלים ליחידה. 

ב’מאפה נאמן’ שבקניון עזריאלי כבר לא תקבלו הנחה במידה ותקנו כמות רצינית. במאפייה יש רק מבצע אחד של 5+1 חינם, כאשר סופגנייה פשוטה תעלה 5 שקלים, ובמילוי שוקולד או ריבת חלב תעלה 6 שקלים.

מתקדמים בטווח המחירים אל ’אתי וענתוש’, הקונדיטוריות מהמרכז המסחרי בכפר האורנים שמוכרות סופגניה ב-6.5 שקלים, 5 שקלים במידה ותזמינו כמה עשרות. 

וכעת הגענו אל מלכת הסופגניות הבלתי מעורערת של העיר, הלא היא רשת רולדין. בסניף המקומי בקניון עזריאלי לא לא תקבלו הנחה על רכישת כמות גדולה וכדי להחליט מה תרצו רצוי להציץ בקטלוג המיוחד שהפיקו לקראת החג. מעבר לסופגנייה הקלאסית, ומעט קטנה במקרה של רולדין, שעולה 5 שקלים, תמצאו את קולקציית סופגניות הגורמה במחיר של תשעה שקלים ליחידה ועשרה שקלים אם תבחרו סופגנייה מקולקציית צ’ייסר בה מוזרק לסופגנייה גם קרם שוקולטה משובח. המבחר גדול וקשה להחליט בין הממולאות בקרם פיסטוק, קרם חלב עם שברי עוגיות או גנאש בננה ושוקולד לבן בציפוי קרמל. כך או כך, בטוח שהכל טעים, למרות ש"על טעם וריח וכו..." 

החידוש: סופגנייה נטולת גלוטן לחולי הצליאק שביניכם, ניתן למצוא אצל אתי וענתוש בכפר האורנים. 

היוקרתית: סופגנייה במילוי גנאש פירות אדומים, ציפוי אמרנה, תלתלי שוקולד לבן וצ’ייסר קרם חלב - ברולדין כמובן.. 

המקורית:  אצל רונית דבורק-לחמי מ’חגיגולה’ (חפשו בפייסבוק) תוכלו לרכוש סופגנייה בצורת סביבון.. המחיר: 40 יחידות ב-100 שקלים.

עכשיו כשאתם מצוידים במידע, צאו לדרך לשביל ההנאה , רק רצוי אחרי כן לשרוף את הקלוריות בריצה לא קלה במדרכות העיר

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות