חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עמיעד טאוב ממודיעין יתמודד לכנסת לבית היהודי

 

עמיעד טאוב, תושב העיר, הפעיל החברתי המשמש כיו”ר מועצת ראשי הסניפים בבית היהודי, יתמודד לכנסת במסגרת מפלגת הבית היהודי. ראשי הבית היהודי: ’’עמיעד מביא נשמה חברתית וחיבור לשטח לבית היהודי’’

 

עמיעד טאוב, יו"ר מועצת ראשי הסניפים ויו"ר סניף הבית היהודי במודיעין הודיע הבוקר (שני) על כוונתו להתמודד לכנסת בבחירות הקרובות.טאוב נתמך על ידי פעילים מרכזיים במפלגה, שהפעילו לחץ רב על מנת שיתמודד ולמעלה משבעים ראשי סניפים סגני ראשי ערים וחברי מועצות ערים חתמו על תמיכה במועמדותו.

טאוב, בן 37 נשוי ואב ל-4. תושב מודיעין ויו’’ר סניף הבית היהודי במודיעין הינו בעל תואר שני במנהל ציבור מאוני’ בר אילן, קצין במיל שכיהן במספר תפקידים ציבוריים, ביניהם יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בר-אילן, סגן יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, יו’’ר הועדה לזכויות הילד ומי שמכהן כיום כיו’’ר מועצת ראשי הסניפים של הבית היהודי שהייתה זו שסייעה ליו’’ר הבית היהודי השר בנט להעביר את חוקת המפלגה החדשה.

טאוב הבעלים של חברת ’’עט תקשורת’’ פובליציסט במצב הרוח ודירקטור במספר חברות הינו בעל רקורד חברתי התנדבותי נרחב החל מהמאבק להורדת שכר הלימוד בהיותו יו’’ר אגודת הסטודנטים דרך ייסוד אמנת הסטודנטים המשרתים במילואים, הקמת מערך סיוע לעורף ולחיילים במסגרת מטה ’’חזקים ביחד’’ במבצע צוק איתן ועד גולת הכותרת של פעילותו החברתית, ארגון ’’שבילי אופק’’ המסייע למשפחות לאחר משבר רפואי ולציבור הנכים תוך מתן דגש על הילדים המיוחדים במסגרת זו סייע לעשרות משפחות וקידם חקיקה ושינוי תקנות בתחום.

"החיבור לשטח" אמר היום טאוב, "נותן את הפרספקטיבה הטובה ביותר לצרכים של הציבור, כמי שמחובר לשטח וצמח מתוכו, וכן לאוכלוסיות המוחלשות ולצרכיהם אני מאמין שאנו יוצאים היום לדרך שבסופה נצליח להשפיע על הדברים היום-יומיים שחשובים לכולנו, ובעיקר בנושאים חברתיים החל מדאגה לנכים ולילדים מיוחדים וכלה ביוקר המחיה או יוקר הדיור, בעיות שנכונות לכלל הציבור."

ראשי הבית היהודי ברכו את טאוב על החלטתו להתמודד:יו’’ר הבית היהודי נפתלי בנט:’’עמיעד טאוב מביא למפלגה נשמה אמיתית, דאגה לאוכלוסיות מוחלשות, לילדים ולנכים, ויודע באמת מהי רגישות חברתית וחיבור לשטח’’.

מנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך: "עמיעד טאוב פעל כיור פורום הסניפים לשיתוף פעולה פורה עם המפלגה, הוא פעל ללא לאות בנושאים חברתיים והביא את קולות השטח של המפלגה לידי ביטוי בקרב ההנהגה. אני מאחל לעמיעד הצלחה’’.

השר לאזרחים ותיקים אורי אורבך: ״אני מברך את עמיעד טאוב על הצטרפותו למירוץ. כל חיזוק למחנה המרכזי של הציונות הדתית ולדגלים החברתיים הוא קול חשוב. מאחל לעמיעד הצלחה רבה בפריימריס״.

סגן שר החינוך, ח"כ אבי וורצמן בירך את עמיעד טאוב על התמודדותו בבחירות המוקדמות בבית היהודי: "עמיעד חבר בבית היהודי כבר שנים רבות ולאורך כל שנות פעילותו בתפקידיו השונים פעל כדי להשמיע את זעקתם של אלה שקולם אינו נשמע בדרך כלל. אני בטוח כי התמודדותו בבחירות המקדימות לרשימה לכנסת תהווה תוספת כוח משמעותית למפלגה. אני מאחל לו הצלחה רבה"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות