חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נתיב הדבורים של צעדת מודיעין

 

למעלה מ 20 מתושבי מודיעין שהשתתפו בשבת שעברה בצעדת מודיעין נעקצו ע"י דבורים. העירייה: "במקום נכחה ניידת מד"א שטיפלה במקום בתושבים הבודדים שנעקצו על ידי הדבורים"

 

חידה שסיפר תושב העיר שהשתתף בצעדת מודיעין שנערכה בשבת שעברה לקבוצת מכרים , הפכה חיש מהר לידיעה חדשותית: "עשרות אנשים נפגעו במהלך צעדת מודיעין ואין מדובר בפגיעות ראש, גפיים וכיוב’...  נחשו מה מהות הפגיעות".

התשובה: עקיצות דבורים. וזה אכן מה שקרה. בשבת שחלפה השתתפו אלפי תושבי העיר ומחוצה לה בצעדת מודיעין המסורתית. המסלול החל בפארק הטכנולוגי ומשם לאורך 5 ק"מ דרך מערת הנזירים ועד יער בן שמן.

הצעדה הייתה הצלחה גדולה ועל כך אין עוררין וידיעה על כך פורסמה על ידינו :  http://mcity.co.il/index.php?id=54692

הכל טוב ויפה אלא שכאמור השבוע התברר, כך על פי מקור מהימן, שלאורך נתיב הצעידה שכנו להם 3 מצבורי דבורים, קרי כוורות.  מסתבר שאותו תושב לא היה היחידי ומדובר בלמעלה מ 20 צועדים ביניהם ילדים שנעקצו ופנו לאחד מ 3 כלי הרכב שמד"א העמידה לרשות הצועדים: 2 אמבולנסים וטרקטורון.

חשוב לציין ששום מקרה לא הצריך פינוי לבית חולים או לרופא וכל הנעקצים קיבלו הנחיות וטיפול במקום, בעיקר טיפול קרח והנחיות איך לנהוג בשעות הקרובות.

השאלה שנשאלת הינה האם בעיריה ידעו על הכוורות אם לאו, ואם כן האם נערכו כיאות. אז פנינו בשאילתא לדוברות העיריה: "מסלול הצעדה ביער בו צעדו אלפי תושבים לא השתנה במהלך כל שנות פעילותו, והוא נקבע על ידי הגורמים המקצועיים בעירייה בתיאום עם קק"ל מד"א, מכבי אש ומשטרת ישראל. במקום נכחה ניידת מד"א שטיפלה במקום בתושבים הבודדים שנעקצו על ידי הדבורים."

העיריה מדברת על בודדים מול המידע המהימן שדיבר על למעלה מ 20. מאחר ואין לחשוד שבעיריה מסתירים דברים, מה שנותר זה להסיק שהעיריה ידעה מה שהיא ידעה וכנראה שחלק מהנעקצים לא עשו או ראו בעקיצה ענין ולא דיווחו על כך.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות