חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב: האינטרנט לפעמים מסוכן לכם ילדים

 

יש לצערי גם ילדים ובני נוער שנכנסים לכל מיני אתרים באינטרנט שנמצאים שם גם אנשים שמחפשים ילדים תמימים ומנסים לפתות אותם עם על מיני דברים כדי שיסכימו להיפגש איתם ואז לעשות להם מעשים רעים.

 

שלום ילדים הימים בתקופה זו של השנה מתקצרים והערב יורד אלינו מאוד מוקדם ילדים פחות משחקים בחוץ כי גם קריר בערב ואפילו לפעמים גשום .וזה אומר שאתם יותר יושבים בבית מול הטלוויזיה והמחשב . ופחות בחוץ עם חברים . המחשב הוא דבר נפלא ,שמגלה לנו עולם מלא תוכן ומשחקים מעניינים ,ויש פייסבוק ,ואינסטגרם, ועוד הרבה דברים מעניינים. שיכולים לגרום לנו לשבת שעות מול המחשב ולשכוח שצריך לקום לאכול ,להתקלח, ואפילו ללכת לשירותים. כמו כל דבר בחיים, צריכים למצוא את האיזון ולראות שיש דברים נוספים כמו :לקרוא ספר (הצחקתי אתכם) להכין שיעורים, להיות קצת עם ההורים והמשפחה.

אני בהחלט מבין שהמחשב, יותר מעניין .אבל יש בו הרבה סכנות . כל עוד אתם נמצאים באתרים לילדים אתרים שמאובטחים הכל בסדר. יש לצערי גם ילדים ובני נוער שנכנסים לכל מיני אתרים באינטרנט שנמצאים שם גם אנשים שמחפשים ילדים תמימים ומנסים לפתות אותם עם על מיני דברים כדי שיסכימו להיפגש איתם ואז לעשות להם מעשים רעים.

מעשים שפוגעים בגוף ובנפש וקשה מאוד לתקן את זה אחר כך. לכן אני, וההורים שלכם, ואפילו המשטרה, מבקשים מכם לא לגלוש באתרים שאין לכם מה לעשות שם .ואם במקרה מישהו מדבר אתכם, דרך המחשב, ואתם לא מכירים אותו, לא לדבר ,ולא להמשיך, את השיחה. ולספר על כך מיד להורים שלכם. בשבוע שעבר פורסם בכל מהדורות החדשות על איש מבוגר שנתפס באוטו שלו עם קטין אחרי שהכירו דרך המחשב .

במקרה הזה המשטרה שהייתה באזור ועזרה לנער.האדם המבוגר ברח מהמקום והמשטרה הגיעה אליו דרך המחשב של הנער. אתם צריכים לדעת שכיום ניתן באמצעים שיש למשטרה לשחזר את כל מה שאתם עושים במחשב. אני כותב לכם את זה כחבר שדואג לכם ואוהב אתכם. ולא רוצה שייקרה שום דבר רע לאף אחד מכם. תגלשו ותיהנו מהמחשב רק בחוכמה. שלכם איציק הליצן.

פינת המכתבים:

שאלה: לאיציק הליצן שלום קוראים לי אמילי ואני בת 10 .יש לי שאלה שמעניינת אותי מאוד .ראיתי באתר האינטרנט שלך שאתה אבא לשלשה ילדים. וזה מאוד הצחיק אותי. שלילד יש אבא ליצן. מעניין אותי לדעת איך הילדים שלך חיים אם זה ואיך הם מקבלים את זה שאתה מתאפר ולובש בגדים מצחיקים אני הייתי מתה מבושה אם אבא שלי היה ליצן.

תשובה : לאמילי החמודה בעבר כבר נשאלתי על כך במדור ובכל זאת אשיב לך .הילדים שלי נולדו לתוך העולם הזה .שהוא עולם צבעוני ויפה ושמח. החברים שלהם מאוד אוהבים לבוא אלינו הביתה ולשבת איתי לצחוק ולשמוח. הילדים שלי מאוד גאים בעשייה הציבורית שלי ומשתתפים איתי בהרבה אירועים. ומגיל קטן הם היו באים איתי לעבודה ומקבלים על כך כסף את דמי הכיס שלהם ותמיד היה להם הכל .והכי חשוב הם קיבלו ממני את הערכים של עזרה לזולת ונתינה אין סופית לחברה .ועוד ועוד..

פינת המעשה הטוב:

השבוע באחת ההופעות שלי נגשה אלי ילדה בשם אגם טובי מפתח תקווה והראתה לי טלפון סלולרי מסוג אייפון שאבד למישהו.תוך כדי השיחה שלנו שמנו לב לנערה בוכה בהיסטריה והבנו לפי הצעקות שהיא איבדה את האיפון שלה נגשנו אליה ושאלתי אותה לסימן מזה של הטלפון הסלולרי שלה .וכשהבנתי שזה המכשיר היא קיבלה אותו בחזרה וחיבקה חזק את אגם המתוקה. כל הכבוד אגם על המעשה הטוב בהשבת אבדה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות