חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מגבירים את האבטחה בעיר

 

בעקבות המצב הביטחוני ממשיכה העירייה בקיום הערכות מצב בתיאום עם משטרת מודיעין במטרה להגביר את הביטחון בעיר בכלל ובמערכת החינוך בפרט

 

בשבועות האחרונים הגבירה העירייה את פעילות כוחות הביטחון בעיר הכוללת סיירת אבטחת גני ילדים חדשה המורכבת מתשע ניידות המאוישות ע"י מאבטחים צעירים, יוצאי צבא ששירתו ביחידות קרביות. מאבטחים אלה החליפו למעשה את השומרים בגנים, שברובם היו אנשים מבוגרים שהכשרתם הצבאית כבר לא הייתה רלוונטית. יש לציין כי בגנים הנמצאים בקצה העיר ובגנים הסמוכים לאתרי בנייה עדיין מוצבים שומרים.
לניידות אלה נוספו עשר ניידות מחלקת הביטחון וארבע ניידות נוספות של מחלקת הפיקוח העירוני שהונחה אף היא להגביר את נושא שמירת השקט והסדר העירוני.

פעילות העירייה בנושא אבטחת מוסדות החינוך מתחילה בשעות הבוקר המוקדמות והיא נמשכת גם לאחר שעת הלימודים בגנים ובשעות הערב. במהלך יום העבודה מבצעים הסיירים סריקות בתוך הגן ובסביבתו, מבצעים בדיקות אקראיות לעוברים ושבים ועוד מספר פעולות שמטרתן למנוע מקרי פח"ע.

במהלך התקופה הקרובה לא יוכנסו לגנים עובדי מחלקת גנים ונוף בשעת פעילות הגן. עובדי מחלקת הבינוי של העירייה יורשו להיכנס בנוכחות מאבטח בלבד. ביום שישי האחרון נשלח מכתב מטעם העירייה להורי, באמצעות ועד הגננות העירוני, ובו הסבר על הפעולות השונות שנעשו לאבטחת מבני הגנים, הנהגת ההורים העירונית נפגשה גורמי הביטחון והחינוך בעיר. הישיבה עסקה במצב הביטחוני בעיר ובתכנית האבטחה בעיר, בדגש על מוסדות החינוך. הפגישה הייתה ארוכה ובמהלכה קיבלו נציגי ההורים סקירה של תכנית האבטחה, שאלו שאלות וקיבלו תשובות. כמו כן נציגי העירייה נפגשו לאורך השבוע עם הורים רבים שביקשו לקבל פרטים על מערך האבטחה וקיבלו מענה מלא.

במקביל לפעילות זו מסייעת העירייה למשטרת מודיעין באיתור ומניעת כניסת שוהים בלתי חוקיים לעיר. בביצוע ביקורות פתע בתוך אתרי הבנייה, ביצוע מחסומי פתע בכניסות העיר בשעות הבוקר המוקדמות ועוד. העירייה העבירה לכל חברות הבנייה והקבלנים העובדים בעיר מכתב אזהרה לקראת פעילות אכיפה מוגברת באתרי בנייה לאיתור לינת עובדים- דבר המהווה עבירה על החוק.

חבר המועצה ומחזיק תיק הביטחון דן ליכטמן: "עיריית מודיעין מכבים רעות בכלל ועובדי אגף השירות ומחלקת הביטחון בפרט עושים ככל יכולתם בשיתוף עם משטרת מודיעין להגביר את ביטחון התושבים. הצעדים בהן נוקטת העירייה מסייעים בשמירה על הסדר הטוב ואני מבקש מכל תושב ותושבת להמשיך ולשמור על ערנות ובמידה והם רואים פעילות חשודה לפנות מיד למשטרת מודיעין."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות