חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

תושבי מודיעין העניקו את הציון 6 למצב הבטיחות בדרכים בעיר

 

סקר חדש של עמותת אור ירוק: תושבי מודיעין נתנו למצב הבטיחות בדרכים ביישוב את הציון 6. עמותת אור ירוק: "על הרשות המקומית לפעול למען בטיחות התושבים"

 

לרגל יום הבטיחות בדרכים הלאומי שהתקיים לאחרונה, ביצעו מתנדבי מועדון אור ירוק במודיעין סקר בקרב תושבי הישובים במטרה לברר את תחושתם לגבי רמת הבטיחות בדרכים ביישוב. 

בסקר נשאלו 230 תושבי העיר, אשר נתנו את הציון הממוצע 6, לתחושת מצב הבטיחות בדרכים שלהם במודיעין. מטרת הסקר היא להביא לידיעתם של ראשי הרשויות המקומיות את דעתם של התושבים בתחום הבטיחות בדרכים, בכדי להעלות למודעותם כי עליהם לפעול בנושא זה.

בכדי לבצע את הסקר, הקימו מתנדבי מועדוני אור ירוק דוכנים במקומות מרכזיים ביישוב ותשאלו את התושבים, במטרה לבדוק את תחושת הבטיחות של התושב בנושא בטיחות בדרכים. מתנדבי המועדונים בשטח מקווים כי ראשי הרשויות הנבחרים יתייחסו לנתונים בכובד ראש ויחלו במעשים למען תחושת הבטיחות של תושביהם בדרכים. 

עמותת "אור ירוק": "מהסקרים שביצעו מועדוני עמותת ’אור ירוק’ ניתן לראות בבירור כי ברוב הערים ברחבי הארץ שביעות רצונם של התושבים נמוכה בכל מה שקשור לבטיחות בדרכים. על הרשות המקומית לפעול למען בטיחות התושבים. יש לשפר את מצב התשתיות, להגביר את האכיפה ולהעלות את מודעות כל האוכלוסיות בעיר לנושא הבטיחות בדרכים. רק כך ניתן יהיה להפחית את מספר הנפגעים בתאונות דרכים".

לפרטים נוספים: יסמין לאוי, ע. דובר עמותת אור ירוק, 09-7776161, 050-4488349

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות