חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מתנדב עמותת אור ירוק יקבל את אות המתנדב המצטיין של מודיעין לשנת 2014

 

עמותת אור ירוק: "מוקירה תודה על פעילותו של גליק למען הקהילה ומקדמת בברכה כל פעילות התנדבותית שמטרתה צמצום מספר תאונות הדרכים בישראל"  

 

לאחרונה התבשר פליקס גליק, מתנדב עמותת אור ירוק במודיעין, כי הוא נבחר לקבל את אות המתנדב המצטיין של עיר מודיעין. פליקס, אשר מוביל מזה שנתיים את מועדון עמותת אור ירוק בעיר, יקבל את האות בטקס חגיגי שיתקיים ב- 4 בדצמבר בעיר. 

פליקס, זכה בהצטיינות על כך שמזה מספר שנים, לקח על עצמו את היוזמה להניע ולקדם את פעילות מועדון אור ירוק במודיעין ומוביל פעילויות מקומיות ואזרחיות רחבות בתחום הבטיחות בדרכים בעיר.

כחלק מפעילותו הענפה, פליקס מוביל את הפעילות בבתי הספר ברחבי העיר במסגרתה מעבירים מתנדבי אור ירוק לתלמידים ימי לימוד בנושא בטיחות בדרכים. בנוסף, הוא אחראי להפעלתם של דוכני הסברה שונים במהלך השנה, כמו דוכן הסברה בנושא אלכוהול בחג הפורים, דוכן הסברה בנושא בטיחות ילדים בתחילת שנת הלימודים ועוד. 

כמו כן, פליקס פועל רבות בכדי לקדם תהליכים שונים מול העירייה, כמו תיקון ליקויי ומפגעי בטיחות שנמצאו ביישוב, קידום חינוך לבטיחות בדרכים בגני הילדים, יריד חוגים, גיוס מתנדבים חדשים לאור ירוק מקרב תושבי העיר ועוד. לאחרונה, הקים פליקס גם את עמוד הפייסבוק של אור ירוק במודיעין שם הוא מאפשר לתושבים להתלונן על מפגעי בטיחות אותם הם מוצאים, תלונות המועברות לעירייה לצורך טיפול בהן. 

במסגרת פעילויותיו הענפות, פליקס משתף את הגורמים המקומיים הרלוונטיים כמו הרשות המקומית והמשטרה בבעיות התושבים בתחום הבטיחות בדרכים בכדי שאלו יסייעו לו לפתור אותן. 

פרויקט "מועדוני אור ירוק", הוקם במטרה להרחיב את פעילות העמותה בעזרת מתנדבים בעלי מודעות לבטיחות בדרכים, שלוקחים אחריות לפעול, להשפיע ולהביא לשינוי התנהגות בקרב נהגים והולכי רגל .

עמותת אור ירוק: "עמותת אור ירוק מברכת את פליקס גליק על בחירתו כמתנדב מצטיין. פעילותו של פליקס למען הקהילה מקדמת את המאבק בתאונות הדרכים ומצמצמת את מספר הנפגעים בתאונות בישראל. יישר כח".

לפרטים נוספים: יסמין לאוי, ע. דובר עמותת אור ירוק, 09-7776161, 050-4488349

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות