חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

”התאוריה של הכל” טרום בכורה בהיכל התרבות

 

סדרת טרום בכורה בקולנוע גאה להציג: ”התאוריה של הכל” ב 9/12 בהיכל התרבות

 

סדרת טרום בכורה בקולנוע גאה להציג

9.12.14,בשעה 20:00

"התאוריה של הכל"

THE THEORY OF EVERYTHING

במאי:ג'יימס מארש.

משתתפים: אדי ריידמן, פליסיטי ג'ונס, צ'רלי קוקס.

ז'אנר: תיעודי, דרמה.

"However bad life may seem, where there is life there is hope"

- Stephen Hawking 

תקציר:

מבוסס על ספרה של ג'יין הוקינג "מסע אל האינסוף: חיי עם סטיבן". ג'יימס מארש,  הבמאי זוכה פרס האוסקר, מביא את סיפור חייו המופלאים של הפיזיקאי הנודע סטיבן הוקינג. הסרט עוקב אחרי סיפור התאהבות של הוקינג באשתו, מסירותה הבלתי נלאית, גילוי מחלתו, פריצות הדרך הפיזיקאיות והאופטימיות הטמונה באישיותו.

בשנת 1963 הוקינג (ריידמן), סטודנט לקוסמולוגיה באוניברסיטת קיימברידג', עובד על הדוקטורט שלו המציג הסבר פשוט להקמת היקום.  אולם כאשר מלאו לו 21 שנים, מתקבלת אבחנה רפואית קשה מנשוא המגלה כי הוקינג חולה במחלה נדירה בשם נוירון מוטרי . הרופאים העריכו כי תוחלת חייו הנוכחית תהייה לכל היותר כשנתיים. אולם הוקינג מסרב לקבל את האבחנה ויחד עם  אשתו ג'יין (ג'ונס) הנלחמת יחד איתו במכת הגורל הם מצליחים להמשיך קדימה למרות המחלה. ובעזרתה של אישתו  ג'יין ומסירותה  הוקינג מסיים את הדוקטורט שלו בהצלחה, מתחתן ומקים את משפחתו.  "התיאוריה של הכל" הנו ספור יוצא דופן, מעורר השראה על דביקות במטרה, אהבה חזקה ואמונה.

מרצה-ענת זפרני

נושא ההרצאה-על אנשים מעוררי השראה 

בהרצאה מרתקת נכיר את מושג החזקה, נזהה את החזקות הקיימות באנשים מעוררי השראה, את הדרכים המיוחדות שבאמצעותן הגיעו אותם אנשים להצלחה ומינוף, ואת היכולת המופלאה לתרום ולהיתרם. על נחישות,על אמון ואמונה ,על הומור וחשיבה חיובית. 

ג'יימס מארש (במאי):

גיימס מארש הבמאי והמפיק הברטי ידוע בכישרונו כבמאי עוד משנת 2008, בה זכה לפרס האוסקר על הסרט התיעודי הטוב ביותר "איש על חוט". את תחילת הקריירה שלו החל בסרטים התיעודיים שביים עבור ה - BBC, שלאחריהם הספיק לביים סרטים רבים הידועים בשמם:" הטיול ויקונסין המוות", "המלך", "פרויקט נים" ועוד. ידוע שאת השראתו לסרט "פרויקט נים" שאב מהסרט ET .

אדי ריידמן (סטיבן הוקינג):

ריידמן, שחקן קולנוע ותיאטרון אנגלי, זוכה פרס הטוני. ריידמן ידוע בשל הופעתו המרשימה ובלתי נשכחת בסרט "עלובי החיים" בשנת 2012. הופעת הבכורה של אדי הייתה בשנת 2006 בסרט האימה האוסטרלי "נפשות תאומות". את פרס טוני קיבל על הופעתו במחזמר "red" בברודווי. לצד קריירת המשחק, ממלא רד גם כדוגמן הבית של חברת ברברי , בית האופנה הבריטי. 

פליסיטי ג'ונס (ג'יין הוקינג) :

ג'ונס שחקנית קולנוע ,טלוויזיה ותיאטרון אנגלייה שזכתה להכרה רבה אודות הופעתה המרשימה בשנת 2011 בסדרת הדרמה "כמו משוגעים". את הופעת הבכורה שלה, הפגינה בסדרת הפנטזיה "המכשפה הגרועה ביותר" עוד כשהייתה תלמידה. 

צ'רלי קוקס (יונתן הלר ג'ונס):

שחקן קולנוע וטלוויזיה בריטי. בשנת 2007 שיחק בסרט "אבק כוכבים" , ובשנת 2011-2012 הופיע בתפקיד משנה בסדרה האמריקאית " אימפריית הפשע". בימים אלו עובד קוקס על סדרה נועזת שעתידה לצאת בשנת 2015.

אורך הסרט: 123 דק'.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות