חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

כניסה חינם לארועי היכל התרבות לחיילים ממודיעין

 

חיילי צה”ל, תושבי העיר יכולים ליהנות מכרטיסים חינם בהצגות ואירועים של היכל התרבות, בהצגת כרטיס חוגר ותעודת זהות בלבד

 

הנהלת היכל התרבות גאה מאוד באחוזי הגיוס של בני ובנות הנוער במודיעין מכבים רעות  לצה"ל  כפי שפורסם והזכירו כי חיילי צה"ל, תושבי העיר יכולים ליהנות מכרטיסים חינם בהצגות ואירועים של היכל התרבות, בהצגת כרטיס חוגר ותעודת זהות בלבד (על בסיס מקום פנוי).

כזכור בשבוע שעבר פרסם צה"ל את רשימת הערים המגויסות בהן יש את האחוז הגיוס הגבוה ביותר כאשר בראש הרשימה עומדת מודיעין מכבים רעות שנה חמישית ברציפות .

יו"ר דירקטוריון עמותת מופעים, חבר המועצה, שמעון גואטה ומנכ"לית היכל התרבות, דינה פלד הזכירו השבוע כי היכל התרבות אישרה זה מכבר מספר הטבות לטובת חיילים תושבי העיר. ובהם כי חייל תושב העיר, שיציג כרטיס חוגר ותעודת זהות (הוכחה על היותו תושב העיר) יהיה זכאי לכניסה חופשית למופעים במסגרת סדרות המנויים הרבות של ההיכל ומופעים המופקים ע"י העירייה, על בסיס מקום פנוי. ורישום מראש 

 גואטה ופלד הזכירו כי גם לחיילי המילואים המחזיקים בתעודת מילואים ישנה הטבה לפיה כל חייל המילואים תושב העיר, שיציג כרטיס מילואים ותעודת זהות זכאי להנחה של %20 ברכישת עד שני כרטיסים למופעים שיופקו על ידי היכל התרבות .

יו"ר דירקטוריון מופעים, חבר המועצה שמעון גואטה: "אנחנו במודיעין מכבים רעות גאים מאוד בנוער המתגייס ובהוקרה לכך במסגרת הפעילות של עמותת מופעים אנחנו מאפשרים לחיילים מזה שנים כניסה חופשית,על בסיס מקום פנוי לחיילים בשירות סדיר לאירועי היכל התרבות והעירייה. החלטות אלו מבטאות את תמיכת העירייה כלל והיכל התרבות בפרט בפעולתם הערכית והבלתי מובנת מאליה של בני ובנות העיר המשרתים את המדינה

היכל התרבות ימשיך לפעול למען חיילים בסדיר, בקבע ובמילואים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות