חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

5 יעדים שחייבים לראות בסין

 

הביקור בסין הוא הזדמנות לפגוש מקרוב את אחת המדינות המרתקות והמעניינות ביותר בעולם. התרבות שלה, האתרים המיוחדים שבה, המקומיים, וגם התחושה שנדמה שהזמן בה עצר מלכת...

 

הביקור בסין הוא הזדמנות לפגוש מקרוב את אחת המדינות המרתקות והמעניינות ביותר בעולם. התרבות שלה, האתרים המיוחדים שבה, המקומיים, וגם התחושה שנדמה שהזמן בה עצר מלכת, כל אלה הופכים את הטיול בסין לטיול גדוש בחוויות ובזיכרונות נעימים. ישנם לא מעט טיולים מאורגנים לסין, המתאימים למי שרוצה לבקר בה ובעיקר מעוניין לעשות זאת במסגרת קבוצתית מאורגנת. מתכננים לצאת לטיול כזה ותוהים מהם היעדים שחייבים לראות בסין? הנה, התשובה:

•1. בייג'ינג- כמעט כל טיול מאורגן וכל טייל, שבוחר לבקר בסין, משלב גם עצירה בעיר הענקית והמיוחדת הזו. בייג'ינג, בירת סין, נמצאת בחלקה הצפוני של המדינה ומושכת אליה מבקרים רבים. בעיר ישנן כמה מהאטרקציות הבולטות והפופולאריות ביותר של סין: העיר האסורה ששימשה את קיסרי סין במשך שושלות רבות ומציעה ארמונות ומבנים עוצרי נשימה, כיכר טינאנמן הלא היא הכיכר הידועה והמוכרת של בייג'ינג, וגם זו הנחשבת לגדולה ביותר בעולם. גם החומה הסינית היא יעד תיירותי בולט, שאמנם העיר איננה לוקחת בה חלק אך היא נמצאת במרחק נסיעה קצר יחסית (במונחים מקומיים) של 60 ק"מ בלבד.

•2. שנחאי- מי שבוחר באפשרות של טיולים מאורגנים לסין, וודאי גם יזכה לבקר בשנחאי. גם כאן מדובר בעיר גדולה מאד, עיר מתויירת, עמוסה במבקרים וכמובן המוני מקומיים. יש בה גורדי שחקים מרהיבים, מבנים ארכיטקטוניים המעוצבים בסגנון מודרני וגם אווירה קצת אחרת.

לצד מקדשים בודהיסטים עתיקים מאד אפשר למצוא מבנים חדשניים, והשילוב שבין הישן לחדש בה מעורר התפעלות לא מעט. מגדל הטלוויזיה הגבוה שבעיר הוא אחת האטרקציות הבולטות בה וגם סמל לתרבות המערב. גם רובע העסקים - פודונג הוא אחת הנקודות הידועות שבעיר ומקום שכדאי לעצור בו.

•3. גווילין - העיר המיוחדת הזו נמצאת במחוז גואנגשי ונחשבת ליעד תיירותי מבוקש מאד, האהוב על ידי מקומיים רבים. מדובר בעיר עתיקה עם נופים מקסימים, ובמיוחד גבעות ירוקות יפהפיות. יש בה אוצרות היסטוריים רבים, ומקדשים עתיקים. מערת חליל הסוף היא אחת האטרקציות שכדאי לעצור בה במהלך הטיול בעיר בזכות תצורות הטבע המיוחדות שבה. גם גבעת פובו המפורסמת היא אתר נוסף, שבו שתי מערות עתיקות עם פסלים מתקופת הקיסרות וגם נטיפים מעניינים.

•4. חבל סצ'ואן- זהו אחד האזורים היפים ביותר בסין. חבל סצ'ואן, חבל ארץ גדול מאד (בשטח של 485,000 קמ"ר) בחלקה הדרומי של סין, המאופיין בטבע מקסים, יערות טרופיים, נחלים, אגמים ושמורות טבע, מציע למבקרים בו מראות קסומים ומסלולי טיול רבים. אחד האתרים המעניינים ביותר בחבל ארץ זה הוא פסל בודדה, המגיע לגובה של 70 מטרים וגם מפל מו ני גואו, הנחשב למפל הגבוה ביותר במדינה כולה.

•5. מחוז יונאן- מדובר באחד מחבלי הארץ המרתקים ביותר בסין וגם בין היפים שבהם. טיולים מאורגנים רבים עוצרים לביקור במחוז זה ומאפשרים למטיילים לראות מקרוב את כל מה שהוא מציע. הכפרים הציוריים שבו, התרבות המקומית המיוחדת וגם המראות המדהימים, הופכים אותו למקום שאסור לפספס.

מי שבוחר לעצור במחוז, משלב גם ביקור, בדרך כלל, בעיר קונמינג, הלא היא בירתו של המחוז וגם שער הכניסה העיקרי אליו. באופן יחסי זוהי איננה עיר גדולה כל כך (שלושה מיליון תושבים), אולם כמו ערים אחרות נוספות, גם היא משלבת בין המודרניזציה (בתצורת מבנים חדשניים גבוהים) לבין העבר.

סין מציעה שפע של אפשרויות: כפרים קטנים וטבע ירוק, בניינים גבוהים מרשימים וגם מסורת עתיקת יומין. טיול בסין הוא הזדמנות להכיר את כל היופי שבה ולחוות את העוצמות שלה. מומלץ לקחת פסק זמן ולבקר במדינה המיוחדת הזו וליהנות מחוויה של פעם בחיים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות