חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

טרנד בנות המצווה במודיעין - לצרוף את החלום

 

נערות בנות 12 מגיעות לסטודיו "חלום צרוף" כדי ליצור את התכשיט הראשון שלהן ומגלות עולם מרתק של חומר ועיצוב  

 

אירועי בת המצווה כוללים אין ספור הכנות והתרגשות, והבנות הצעירות אשר חולמות על היום המיוחד שלהן, זוכות להפתעות רבות מבני המשפחה והחברים. אחת מהמתנות הנפוצות אותן מעניקים ההורים לנערה, הם תכשיטים. תליון עם שם, שרשרת ייחודית, עגילים או צמיד, שהם למעשה התכשיטים הראשונים האמיתיים בחייהן, הינם מתנה חלומית שכולן שמחות לקבל.

שרון אור, בעלת סטודיו "חלום צרוף", החליטה לייצר עבורן חלום חדש - בנות המצווה עצמן מעצבות את התכשיט האמיתי הראשון שלהן. העיצוב וההכנה של התכשיטים נעשים באווירת סדנא חווייתית , ובהתאם לסטנדרטים, לעיצוב ולרצון של הנערות בלבד.

הסדנאות נערכות בסטודיו המקצועי בליווי צמוד והדרכה של הצורפת שרון אור, לאחר תכנון מוקפד של פרטי התכשיט אותו בוחרת הנערה לעצב. מדובר בסדנאות מודולאריות, בנות 1-3 מפגשים, הנבנות בהתאם לצורך ולתקציב, ויכולות להתאים כחוויית צורפות משותפת של אמא ובת או סדנת חברות של נערת הבת מצווה. 

"החוויה הייחודית של עיצוב תכשיט אישי על ידי נערות בנות 12 אינה מובנת מאליה", מציינת שרון אור. "השימוש בכלי צורפות מקצועיים והחשיבה המקורית בה אני נתקלת במסגרת הסדנאות, מוכיחה לי כל פעם מחדש כמה כשרון וחוש אמנותי טמון בהן וזה מרגש אותי בכל פעם מחדש".

*****************************

אודות "חלום צרוף"

"חלום צרוף" הינו סטודיו לצורפות ועיצוב תכשיטים בהנהלת שרון אור ממודיעין, צורפת בעלת מוניטין בינלאומי, אשר פיתחה טכניקות ומוצרים ייחודיים, ויוצרת תכשיטים מותאמים אישית לכל מטרה, משאלה או סיפור משפחתי. בין עבודותיה, מגוון בלעדי ורחב של פריטים מחומרים שונים וקולקציית תכשיטי וינטג’ למכירה. למעוניינים לחוות את עולם הצורפות בעצמם, מעניק הסטודיו גם סדנאות אישיות והדרכות בצורפות, בין היתר ליצירת טבעות נישואין על-ידי בני הזוג עצמם. http://www.dream-smith.co.il/

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות