חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

היכן תמצאו את הפלאפל הזול בעיר // סקר mcity

 

אם בא לכם ארוחת ביניים טובה זולה ומפנקת הפלאפל הוא הכתובת. הלכנו לבדוק את הפלאפל הכי זול במודיעין. אז אם טעים, אתם תחליטו, אבל את הפלאפל הזול מצאנו בקאנטרי ובפער לא קטן. בתיאבון

 

פלאפל, המאכל הישראלי הידוע המוכר הנמכר והטעים ביותר של הישראלים, מה לא הינו עושים בשביל ביס קריספי של פלאפל נימוח בפה בפיתה טרייה וחמה מרוחה בחומוס, עם הצ’יפס הדקיק והסלט המסורתי? לא מעט אה..

בדיוק כמו שאנשים לא מחליפים את הספר, את רופא השיניים, ואת מסדרת הגבות הקבועה כך גם מתנהלת מערכת היחסים בין האדם לפלאפל. המכורים האמיתיים לפלאפל טוענים שאין כמו הפלאפלייה הפרטית שלהם שבה הם מורחים את החומוס בשיטה מיוחדת כבר שנים, נאמנות כזו האישה לא מקבלת.
יש כאלה שיגידו שהוא לפני החומוס ויש כאלה שהחומוס קורץ להם יותר ולכן בדקנו גם את החומוס שמוגש לנו עם כדורי הפלאפל הקראנצ’ים.
אז הלכנו לבדוק איפה הכי כדאי לנו ולכם לאכול את מנת הפלאפל השבועית, איפה הפלאפל הכי זול או שבכלל אין אחד כזה ובמודיעין שומרים על רמה אחידה?

למען הצדק ההסטורי נאמר  שלא בדקנו את מחיר הפלאפל במרכז המסחרי ברעות למרות שציפור נדירה לחשה לנו שהמחירים ברעות זו אופרה אחרת. ונסתפק בזה.

נתחיל עם פלאפל שלום בממוקם במתחם הישפרו סנטר צמוד לרמי לוי.
היו לא מעט אנשים שנגסו בפלאפל שלום כשביקרנו בו והעלות למנה עומדת על 15.00₪ למנה, אם תירצו להזמין בבגט או בלאפה הדבר אפשרי ב- 17.00₪, צלחת חומוס שמוגשת עם שלושה כדורי פלאפל ושתי פיתות נמכרת ב- 20.00₪, ומנת צ’יפס גדולה נפרדת ב- 10.00₪.

נמשיך למסעדת חומוסים שממוקמת גם היא בישפרו סנטר וניתן להזמין פה בפלאפל בפיתה חומוס צ’יפס סלט וכל מה שקשור למאכלים לאומיים. במסעדת חומוסים מנת פלאפל נמכרת ב 16.00₪, מנת צ’יפס גדולה ב 23.00₪, ובצלחת החומוס בה הם מתחים יש סוגים שונים של אלמנטים ושילובים כמו צלחת חומוס וביצה או צלחת חומוס מסבחה, יש גם צלחת חומוס קומפלט שזו צלחת הבית שמוגשת עם פול, וגם סתם חומוס עם גרגירים חמים פטרוזיליה ושמן זית. כל צלחות החומוס שהזכרנו נמכרות ב- 26.00₪.


נמשיך למרכז קייזר ברחוב זבולון 24 עם החומוס של מורד. בחומוס מורד מנת פלאפל נמכרת ב 16.00₪, לדיאטטיים מבנינו חצי מנה ב 9.00₪, ורעבים במיוחד בגט ב- 20.00₪. סלטים וצ’יפס חופשי וצלחת חומוס ב 24.00₪.


בקרבת פלאפל מורד תמצאו גם את פלאפל עופר שנימצא בשמשוני הנביאים ברחוב שמואל הנביא 6 במודיעין, בפלאפל עופר מנה בפיתה תעלה 16.00₪, חצי מנה ב 9.00₪. צ’יפס סלט חופשי, אך ניתן גם להזין מנת צ’יפס נפרדת ב- 9.00₪ בלבד. אם בא לכם צלחת חומוס לניגוב בן לבן, בפלאפל עופר נאמר לנו שאין.


הלכנו למרכז מודיעין סנטר שם ממוקדם פלאפל הרצל, מחיר מנה מהפלאפל של הרצל עולה 16.00₪, חצי מנה במחיר של 9.00₪, אין מנה בבגט או בלאפה אך תוכלו לקבל צלחת חומוס ב-15.00₪ וצ’יפס גדול ב- 15.00₪.


והמרכז האחרון בו ביקרנו היה בקנטרי סנטר בקירבת הקניון, שם נימצא פלאפל חבני הזול ביותר, שמוכר מנת פלאפל במחיר של 13.00₪, וחצי מנה במחיר של 8.00₪ בלבד.

ניתן לומר שרוב הפלאפליות מוכרות את מנת הפלאפל הלאומית באותם מחירים אך בקשר לחומוס יש הבדלים, אבל אל תשכחו שיש חומוס פשוט ויש חומוס קצת יותר מורכב עם פול, גרגרים ,שמן זית וכל מה שבא בטוב בניגוב עם הפיתה. השאלה היא, בדוח או בסיבוב?
טוב, הלכנו לאכול, נהיה לנו חשק לפלאפל וחומוס, בטוח גם לכם. 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות