חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ב - 24/10 סטריטבול לזכרו של עוז צמח

 

טורניר הסטריטבול יתקיים ביום שישי 24.10 בשעה 12:30 במגרשי הכדורסל בתיכון מו"ר ברעות. הטורניר בהשתתפות עשרות קבוצות מגילאי 9 ומעלה שיתחרו על אליפות מודיעין מכבים רעות והסביבה

 

בשנים האחרונות התהווה בעיר אירוע מסורתי, טורניר הסטריטבול שהחל לפעול לפני כתשע שנים ובמהלך ששת השנים האחרונות הוקדש הטורניר לזכרו של סמ"ר עוז צמח, בן העיר שנהרג במהלך מלחמת לבנון השנייה. לאחר מותו הוענק לעוז צל"ש אלוף פיקוד הצפון.

טורניר הסטריטבול יתקיים ביום שישי 24.10 בשעה 12:30 במגרשי הכדורסל בתיכון מו"ר ברעות. הטורניר בהשתתפות עשרות קבוצות מגילאי 9 ומעלה שיתחרו על אליפות מודיעין מכבים רעות והסביבה בכדורסל 3 על 3 על סל אחד. באירוע אותו מנהל שמעון סלל רוה רודריגז צפויים לקחת גם שחקני קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים. באירוע יוגרלו כדורים וחולצות חתומות של הקבוצה ותתאפשר מכירת מנויים. בנוסף, במתחם תתקיים מכירה מוזלת של נעלי כדורסל וביגוד של חברת "נייקי" ויתקיימו הגרלות של ארוחות משפחתיות במסעדות "אקא" ו"זולה". תאריך אחרון להרשמה ולתשלום 19.10.2014 כאשר התשלום הוא 100 ש"ח לקבוצה ומזכה את המשתתפים בחולצת ספורטיביות של האירוע.

טופס ההרשמה ופרטים נוספים ניתן למצוא במדריך האירועים שבאתר העירייה, באתר המתנ"ס ובאגף הספורט העירוני בטלפון: 08-9752210.

 

מידע על עוז צמח

 

עוז, בנם של אלישבע וחיים צמח ואחיהם של יוסי, אורן, יפעת ושני, היה אדם שאהב לתת מעצמו לאחרים בכל מצב וללא תנאי - "מלח הארץ" במלוא מובנה של המילה, למד בבית הספר היסודי "רעים" בישוב, המשיך בחטיבת הביניים "מור" וסיים בתיכון "מכבים רעות" בהצטיינות במגמת ביוטכנולוגיה. עוז היה נחוש לשרת כקרבי, ולתרום מיכולתו ומכישוריו למדינת ישראל הוא התגייס לצה"ל ושובץ בחיל השריון, בגדוד 53 של חטיבה 188, שם זכה עוז להערכה רבה מצד מפקדיו, פקודיו וחבריו ליחידה, בשל אישיותו והסגנון המיוחד בו מילא את תפקידו. עוז נפל בקרב בעינתא-בינת ג’בל בדרום לבנון ביום שבת, י"ח באב תשס"ו, 12 אוגוסט 2006, עת פיקד על צוות טנק הבחין במצוקת צוות טנק שכן, נטל יוזמה לחילוצו. הטנק הפגוע על צוותו חולץ על ידי הצוות של עוז. לאחר סיום פעולת החילוץ הטנק של עוז וצוותו ספג פגיעה ישירה רבת עוצמה ועוז ושלושת חבריו, הטען-קשר הרן לב, התותחן ינון ניסן והנהג דן ברוייר נהרגו במקום. המשימה האחרונה בחייו הוקדשה להצלת חיים תוך גילוי עוז, אומץ לב וגבורה הראויים להערכה. כל זאת תחת אש אויב מאסיבית באור יום. על פעולה זו הוענק לעוז צל"ש אלוף פיקוד הצפון.

 

חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "כעיר שחרטה על דגלה את הגיוס לצבא ותרומה למדינה ובארבע השנים האחרונות מובילה את נתוני הגיוס לצה"ל, אנחנו צריכים גם לדעת לזכור ולהוקיר את הבנים שנפלו ושילמו את המחיר היקר מכל. משפחתו מספרת שעוז אהב מאוד את ענף הכדורסל, שהוא משחק פיזי מאוד, קשוח הדורש מאמץ רב ונחישות כדי לנצח- התכונות שאפיינו את עוז בחייו ובמותו".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות