חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

אדריכלים צעירים בעירוני ד’

 

לאחר חופשת סוכות תצא לדרך בתיכון אורט מודיעין עירוני ד’ התכנית ”אדריכלים צעירים”. מגמה זו תהיה מגמה ייחודית בעיר, במסגרתה יתנסו התלמידים, בין היתר בתכנון והקמה של פרויקט אדריכלי בעיר

 

מגמת האדריכלות בתיכון "אורט עירוני ד' מודיעין" היא היחידה בעיר ובשל כך מהווה מוקד משיכה אל בית הספר, עבור תלמידים המעוניינים בלימודים בתחום זה. התכנים הנלמדים במגמה יחד עם ההנחיה בסדנאות, עיקרם לעורר ולפתח אצל התלמיד את התשוקה והרצון ללמוד אדריכלות, לפתח סקרנות באשר לסביבה התרבותית והפיזית בה מתקיימים חייו, ולתת את הכלים המקצועיים שיילוו אותם בהמשך דרכם.

התוכנית "אדריכלים צעירים" היא פרי שיתוף פעולה בין מינהל החינוך ואגף ההנדסה בעירייה לבין תלמידי מגמת האדריכלות. לתוכנית שתצא לדרך לאחר סוכות, קדמה פגישת הכנה בה השתתפו, אדריכלית העיר, נילי טייכמן, מנהלת המחלקה לחינוך על יסודי, דלילה אשכנזי, מנהלת אורט עירוני ד', גלית גולדברג ורכז מגמת אדריכלות בבית הספר, משה בן דוד.

בפגישה נקבע כי במסגרת תכנית הלימודים ישתתפו התלמידים בפעילויות העשרה במטרה להעמיק ולהרחיב את ידיעותיהם בתחומים שונים. אגף ההנדסה יקיים פעילויות העשרה לתלמידי המגמה אשר יכללו: הרצאות מקצועיות של אנשי האגף, ביקורים בישיבות תכנון, ביקורים באתרי בנייה בעיר בליווי אנשי מקצוע והקמת תערוכות של עבודות התלמידים בחללי תצוגה ציבוריים מרכזיים בעיר. כמו כן יתנסו התלמידים בתכנון הלכה למעשה של פרויקט אדריכלי בעיר בליווי מקצועי של רכז המגמה ותחת חסות אגף ההנדסה והעירייה.

כל זאת במטרה להרחיב את הידע המקצועי וההיכרות עם עולם התכנון הלכה למעשה והענקת ערכים חינוכיים של מיקומו של פרט בתוך קהילה ומעבר מאחריות אישית וחשיבה אינדיבידואלית למעורבות קהילתית ואכפתיות. הלימוד במגמה מעניק לתלמידים זכאות ל-13 יח"ל בבגרות, בנוסף למקצועות הכללים. כהמשך ללימודיו, יכול תלמיד המגמה להמשיך בלימודים אקדמיים או במסלול עתודה לכיתות יג'-יד', ולסיים את הכשרתו המקצועית כהנדסאי אדריכלות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות