חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פסטיבל תרבות רחוב הבינלאומי ה-11

 

אלפי בני נוער ילדים ומבוגרים הגיעו במהלך הימים רביעי וחמישי שעברו לפסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי ה-11

 

הפסטיבל נערך זו השנה הרביעית ברציפות וזכה גם השבוע להצלחה מסחררת עם יותר מ-10,000 איש שהגיעו אליו לאורך היום, מהעיר ומחוצה לה.

האירוע שנפרס על פני יומיים נערך בשני מוקדים כאשר כל יום נערך במקום אחר. היום הראשון שנקרא "יום האקסטרים" התקיים בפארק האקסטרים וכלל שלל אומנויות אקסטרים של תרבות הרחוב ובהם אליפות ישראל באופניBMX  ואליפות ישראל בסקייטבורד. באליפויות אלה ביצעו המתחרים תרגילים ופעלולים מרהיבים. בנוסף, באותו יום התקיימה גם אליפות ישראל בברייקדאנס ליחידים. המתמודדים הציגו בפני הקהל והשופטים מאוסטריה ואיטליה, את הריקודים שהכינו והתחרו אחד מול השני בקרבות ברייקדאנס שבסופם ניצח הרקדן Hulk.

היום שני של הפסטיבל נערך ברחבת היכל התרבות ובאמפי שבתיכון עירוני ב’ שם השתתפו אלפי המבקרים במתחמים וסדנאות שהפכו את האזור כולו למסיבת רחוב אחת גדולה עם מגוון אומנויות הרחוב הצעירות והמגניבות הכוללות מתחם פארקור עם במות ומכשולים בניצוחם של אלופי הפארקור OBF ותחרות פארקור ראשונה מסוגה בישראל,  אליפות ריקודי אולסטיילס-תחרות המשלבת את כל סגנונות ריקודי הרחוב, מסיבת רחוב עם D.J ומעגלי ריקודים -DJ Etainess&WhiteO&Braindead ,  בימת מיקרופון פתוח של קרבות ראפ בהנחיית U-crew , קיר גרפיטי ענק ומעגלי קאפוארה.

במרכזו של היום השני התקיימה אליפות ישראל בברייקדאנס להרכבים בה זכו ההרכב אנסטופאבולז, שהדהימו את הקהל ואת חבר השופטים,  וזכו לייצג את ישראל באליפות העולם בברייקדאנס בגרמניה ב 18/10. בדומה לשנה שעברה גם השנה משכה התחרות מאות רקדנים והרכבי ברייקדאנס רבים מכל קצוות המדינה. 

הקהל הרב שהגיע לפסטיבל זכה לראות יומיים של אירועי תרבות רחוב אוטנטיים שהם חלק מהאורבניות עולמית של ספורט, אקסטרים, שירה, מוזיקה וציור ונחשף לתרגילים המדהימים שבמצעים אמני תרבות הרחוב. את הפסטיבל ארגנו "בית האומנויות לתרבות רחוב", "ארגון הברייקדאנס הישראלי" ואגף תרבות ואירועים בעיריית מודיעין מכבים רעות.

לפרטים נוספים אתר האירוע-

http://www.street-festival.co.il/

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות: "פסטיבל תרבות הרחוב הרביעי בעיר משך אליו המון בני נוער ומשפחות למרות שנדחה פעמיים בגלל מבצע צוק איתן. ההנחיה של ראש העיר לקיים בכל זאת את הפסטיבל ולפצות את בני הנוער על הקיץ הקשה שעבר על כולנו הוכיחה את עצמה ואנחנו נמשיך במסורת הפסטיבל גם בקיץ הבא."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות