חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

רשת ”קפה לואיז” פותחת סניף במודיעין

 

רשת ”קפה לואיז”, הרשת הראשונה בישראל שחרטה על דגלה את ערך הבריאות והטבעפותחת כעת את הסניף האחד עשר במספר שלה במודיעין

 

רשת "קפה לואיז", הרשת הראשונה בישראל שחרטה על דגלה את ערך הבריאות והטבע, ממשיכה להתרחב. הרשת שפתחה בשנה האחרונה חמישה סניפים, פותחת כעת את הסניף האחד עשר במספר שלה. הסניף החדש בפארק הטכנולוגי במודיעין, משתרע על שטח של כ- 200- מ"ר (100מקומות ישיבה).

קפה לואיז הוקם לראשונה על הר הכרמל בחיפה, בשנת 2007 , עי"י דפנה ועו"ד אלי הכהן וליאורה ועו"ד דני ברק, שרצו להגשים חלום ולפתוח בית קפה-מסעדה המציע חווית בילוי קולינרית טבעית, בריאה ורגועה. בית הקפה חרט על דגלו את ערך הבריאות והטבע, המיושם במנות הבריאות המזינות, המכילות רכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים. 

ערך הבריאות מיושם גם בעיצוב הנקי של חלל בית הקפה, מה שמעניק לו את אופיו המזמין והרגוע. לצד בית הקפה ממוקמת המעדנייה, שבה אפשר לרכוש שלל מוצרי בריאות וטבע, כמו גם תערובת הקפה, עוגות כוסמין, מגוון עוגיות טבעוניות, לחמי שאור, הממרחים הייחודיים שנרקחו על ידי השפים של קפה לואיז, גרנולות מיוחדות ומוצרים נוספים שמשתלבים עם הרוח והחזון של המקום. 

הרשת מציעה תפריט עשיר ומגוון על טהרת הבריאות. הכולל בין היתר עשרות מנות ללא גלוטן, תפריט טבעוני נפרד ומורחב, מרכיבים אנטי אוקסידנטים המסייעים בפעולת החמצון של הגוף, תפריט ייעודי וייחודי ללא גלוטן על מכון אברמסון ועוד. בנוסף, מציעה הרשת חלב ללא לקטוז, תערובת קפה אורגני וחלב סויה ללא תוספת מחיר כחלק מערכי הבריאות שלה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות