חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

קונים קרוב לבית

 

השבוע יצא לדרך הקמפיין העירוני "קונים קרוב לבית" לעידוד קניה במרכזים המסחריים הפרוסים ברחבי העיר.  

 

כחלק מהפעולות לעידוד המסחר והעסקים המקומיים, תלתה העירייה השבוע, בסמוך למרכזים מסחריים בעיר, 12 שלטים הכוללים את הסלוגן "קונים קרוב לבית" בצירוף חץ מורה ושם המרכז. בשלב זה הוצבו שלטים במרכזים רבים ובהם: מודיעין סנטר, לב רעות, מרכז מלרז, מרכז דונה, קאנטי סנטר, סולומון סנטר ועוד.

שלטים אלו הם הצעד הראשון בקמפיין לעידוד הקניה בעיר שימשיך לאחר החגים. את הקמפיין יזמו, ראש העיר, חיים ביבס וחבר המועצה מחזיק תיק קידום עסקים בעיר, שחר מי-און, בכדי לחשוף את תושבי העיר כי ניתן לקבל את כל השירותים במודיעין מכבים רעות ולקנות קרוב לבית.

קמפיין זה מצטרף לשורה של פעולות שעשתה העירייה בשנה האחרונה למען העסקים המקומיים ובהם שני ירידי עסקים מוצלחים במסגרתם נחשפו אלפי תושבים למיטב ומגוון העסקים הפועלים בעיר ויריד "אורות הכרך 2’’ האירוע העירוני שהפך את העיר למתחם תערוכת אמנות ענק בהשתתפות כ-50 אמנים שהציגו בעשרות בתי עסק יצירות מעשה ידיהם רפורמה בתחום רישוי עסקים, שמטרתה לשפר ולייעל את הליכי הרישוי ולהקל ככל הניתן על בעלי העסקים ועל המעוניינים לפתוח עסקים חדשים, הנגשת המידע בשקיפות ע"י העלאת המסמכים, התנאים, המדיניות והדרישות של רשות הרישוי המקומית כך שהמעוניינים להקים עסק ועוד.

חבר המועצה ומחזיק תיק קידום עסקים, שחר מי-און: "הרעיון הזה נולד לפני כשנה, , ובא מלמטה, מהשטח,הגענו למסקנה, כי לא מעט תושבים ומבקרים מחוץ לעיר פשוט לא מכירים את המרכזים המסחריים, הפרוסים ברחבי העיר.,אחד הפתרונות שחשבנו עליו - שלטי הכוונה, אשר בין היתר יצביעו על מיקומם של המרכזים ויגבירו את החשיפה שלהם לתושבים.

במהרה זה הפך לחלק מהתכנית שלנו לקידום העסקים העירוניים. אני יכול להבטיח שנמשיך לפעול בכל הכח למען קידום העסקים הקטנים והבינוניים בעיר. אני קורא במיוחד לתושבי העיר "לקנות קרוב לבית" ולהיות שותפים לכלכלת עירונו האהובה. תודה מיוחדת לראש העיר חיים ביבס לעיריית מודיעין מכבים רעות , לגב׳ מיכל פרפרי, משנה למנכ״ל העירייה, למנהלת ״אופק״ ולדוברות העירייה  - על אוזן הקשבת ושיתוף פעולה לטובת רווחת העסקים והתושבים שנה טובה! "

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות