חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

עירוני מודיעין: כרוניקה של ניצחון המזל // קובי עצבני

 

תוך 20 דקות שחקני עירוני מודיעין הפכן פיגור בן 2 שערים לניצחון 3:2, אך האם היכולת מבשרת טובות... לא ממש  

 

מאמן עירוני מודיעין אליו פניתי השבוע כדי שיספר לי לאן מועדות פני הקבוצה, השיב פני ריקם: "פי נצור עד סוף העונה", אמר. גם  עם מנהל הקבוצה לא ממש הלך לי, ובאווירה כזו שמתי פעמי למגרש בשמשוני לצפות במשחק הליגה הראשון של מודיעין מול דימונה.

טוב, אז צופים רבים לא היו מי יודע מה במרקאנה שלנו, "סבלנות זו רק תחילת עונה" אמר לי מר עירוני, דוד בן שימול, ואולי זה 36 מעלות החום שנפלו עלינו באמצע ספטמבר (אולי לעזאזל שיזיזו קצת את שעת המשחק לזמן נעים יותר...) .

מאחר שגם בן שימול ניער את הנדנודים שלי בעדינות: :אני לא מנהל ולא מאמן"... לא נותרה ברירה אלא לבדוק בשטח עצמו האם עירוני מודיעין עברה שדרוג  מאשתקד או מה שהיה הוא שיהיה, או שמה חלילה... מצפה לנו עונה עם קרבות תחתית.

בלית כתובת התענינתי אצל צופים שהכירו את הנפשות בשטח, ואלה לא ממש יכלו לנקוב בשם של כוכב זורח בקבוצה: "חלק גדול מהשחקנים לא גרים ואפילו לא נכנסו לעיר. הם באים דרך 443 לאימונים ויוצאים ממנו חזרה".

ויש מהם מישהו מוכר או בולט? הנשאלים משכו כתפיים: "לא נראה לנו. שאל את מי שמוסמך".  אבל מאחר והמוסמכים לא היו בהתלהבות, חיכיתי למשחק עצמו.

היתרון היחיד של שחקני דימונה היה אולי העובדה שהם הגיעו מהדקום ו 37 מעלות לא עושות עליהם רושם. אבל משחק בית זה משחק בית והיתה ציפייה דרוכה אצל מתי המעט שהגיעו שכאן בבית נראה את הילדים טורפים את הדשא הסינטטי.

אבל איזה טרפו ואיזה נעליים... מחצית ראשונה הסתיימה עם פיגור בן שער ומיד עם חידוש המשחק חטפו כאן את השני. מאמן מודיעין  התרוצץ מחוץ למגרש (מה הוא עשה בחוץ.. הורחק?) בלחץ אימים ובדקה ה 70  עוד יותר נלחץ כי מודיעין צמצמה את התוצאה,  (עכשיו יש מה להפסיד...) לקראת הסיום מד הלחץ עלה עוד יותר כשעירוני השוותה ודקות התוספת הפכו לפצצת עצבים שהתפרצה איתו לתוך המגרש כשבדקת הסיום של זמן הפציעות מודיעין עלתה ליתרון וניצחה.

אז ניצחון זה הדבר הכי חשוב כן? אבל הדרך, הדרך. לא ראיתי מנהיג על המגרש, כדורים שהורחקו מאי פה לאי שם, אי מעבר חלק מההגנה לקישור ומשם לחלוצים... בקיצור, אין התלהבות, אין חוכמת משחק ואין אסטרטגיה.

בכל שלבי המשחק למעט כמה דקות הברקה שניצלו חוסר ריכוז אצל החבר’ה הנאיבים מדימונה, שחקני עירוני שלנו לא הותירו רושם שהם רצים לצמרת או אף למרכז הטבלה. אז לשמוח שמחנו, אבל האם משחק בית שכזה יכל להעיד משהו על ההמשך?

ממש לא, אבל מה שכן יכל להעיד על משהו זו העובדה ששלטי נותני החסות נעלמו מהמגרש. אם הקבוצה לר תעביר הילוך, ובמילים אחרות לא יקרה נס, אף נותן חסות לא יצטער אם יפסיק כמה מתי מעט צופים שיטרחו לכתת רגליהם למרקאנה שלנו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות