חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

היריד הגדול לעסקים קטנים של מודיעין 2014

 

יריד מוצלח מאד נוסף בזמן קצר מהיריד הקודם של העסקים הקטנים של מודיעין    

 

ברחבת הירידים בצמוד לקניון עזריאלי במודיעין עשרות בתי עסק בתחומים שונים ומגוונים הציגו את עצמם. ביריד, תוצאה פעולת המשך של שחר מי-און חבר מועצת העיר-מחזיק תיק קידום עסקים קטנים ובינוניים וטיפוח יזמות עסקית שמייצר פעולות ויוזמות ביחד עם העירייה למען הקהילה הגדולה של עסקים קטנים ובינוניים שעושים הרבה פה בעיר.
היה מרשים לראות כל כך הרבה עשייה ויצירתיות עסקית מקומית בעיר מודיעין מכבים-רעות ,אפשר היה גם לרכוש דברים ולהירשם ולהתרשם מפעילויות שונות ומגוונות שהוצעו למבקרים.
מאות התושבים הרבים שבאו נהנו גם ממופע מרהיב ,ריקודים ומוסיקה ללא הפסקה. הוצבו דוכנים של קפה, שערות סבתא, ושתיה קלה - בחינם להנאת המבקרים ביריד.
האווירה של ערב והימים לפני החג שהייתה מדהימה, נעימה ונהדרת. ללא ספק זו תוצר של עיריית מודיעין מכבים רעות ולמחלקת תרבות ואירועים שהפיקה ותמכה ואפשרה את היריד המוצלח. בעלי העסקים ששיתפו פעולה ונתנו לנו טעימה והכרות עימם התקבלו בחום בין העוברים והשבים .

שחר מי-און: "ממשיכים בדרך ולקראת החגים לאור הביקוש והצלחת היריד הקודם קיימנו שוב את  "היריד העסקים הגדול לעסקים הקטנים", זו הייתה הזדמנות לעסקים לחשוף ולהיחשף בפני תושבי העיר . כל תושבי העיר שבאו יכלו לראות ולהכיר את המגוון הרחב של בעלי העסקים שפועלים כאן ולגלות שאפשר לקבל את כל השירותים בעיר מודיעין מכבים רעות. זאת גם ההזדמנות לקדם את כלכלת העיר כי כולנו עוברים - לקנות קרוב לבית, זכרו -העסקים הם העסק של העיר ,להתראות בהמשך הפעילויות והיוזמות למינוף עסקי העיר .

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות