חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

יריד הלימודים של המרכז הרב תחומי

 

ביום שלישי האחרון נערך ברחבת היכל התרבות בעיר יריד הלימודים של המרכז הרב תחומי

 

היריד נפתח בטקס חשיפת המיתוג והלוגו החדש של המרכז ואחריו הוזמנו התושבים להתרשם בעמדות המידע והייעוץ של המרצים והמנחים, מהסדנאות, הקורסים ותוכניות הלימוד וההעשרה שיתקיימו במרכז במהלך שנת הלימודים תשע"ה. את פני המשתתפים קיבל בנגינתו, נגן הכינור, אריה פדגוג, עולה חדש מרוסיה שניגן בהתנדבות במהלך אירוע.

ביריד נהנו המשתתפים גם ממגוון הרצאות מרתקות, מדוכנים של נשים יוצרות וממעגלי שיח בשולחנות עגולים, בשיתוף תנועת ערבות, עם עשרות תושבים שהגיעו כדי לדבר יחד על העיר הלומדת. בטקס חשיפת המיתוג שפתח את האירוע השתתפו ראש העיר, חיים ביבס, הרב יעקב צ'קוטאי ומנהלת המרכז הרבה תחומי, ד"ר אורנה מגר.

ביבס הציג את התחומים החדשים שהמרכז מפתח לטובת התושבים, בדגש על הסיוע והליווי המקצועי לקידום היזמות בעיר והדגיש את מקומו של המרכז בהובלת המודל של העיר הלומדת בישראל ובעולם, בדגש על שיתופי הפעולה עם האיחוד האירופי ואונסק"ו, בהקמת המרכז הישראלי לערים לומדות, בחסות מרכז השלטון המקומי בישראל. בנוסף ציין ביבס את העבודה המקצועית והאיכותית של צוות המרכז ואת שביעות הרצון של הלומדים והתושבים מתחומי הפעילות המגוונים והאיכותיים המוצעים להם.

"המרכז מוכר היום בכל הארץ ובאירופה כמרכז מוביל ומיישם באופן חדשני את הלמידה לאורך החיים לכל תושבי העיר, בתוכניות חדשניות ומעודכנות ביותר, וממוצב גם כמוסד של מחקר ופיתוח תכניות ופרויקטים לקידום תעסוקתיות, יזמות חברתית ועסקית, ונושאים הרלבנטיים לאוכלוסיות שונות בעיר".

מבין התושבים הרבים שהגיעו ליריד ניתן היה למצוא גם את חברי המועצה, הילה בן אליעזר, הילה שי וזאן, מירב פלג ושחר מי-און שהגיעו גם הם להתרשם ממגוון הקורסים. השנה, כחלק מרוח החידוש של המרכז ובעקבות שיתופי פעולה ופיתוח פרויקטים לימודיים חדשניים עם האיחוד האירופי. נוסף על המסלולים הקיימים במרכז, הורחבו שיתופי פעולה עם מוסדות לימוד מובילים כגון: "מכון אבשלום", "יד בן צבי", "הבצפר", "קונספט" ומוסדות נוספים שנכחו ביריד. כמו כן נפתח המרכז העירוני להורות ומשפחה, בשיתוף גורמים מקצועיים ועירוניים, כדי לאפשר להורים, בגילאים שונים, להשתתף בתוכניות פיתוח, למידה והעשרה להורות המעודכנות ביותר להתמודד עם אתגרי החברה המודרנית. השנה מתמקדים במרכז גם בנושא התעסוקתיות בעולם העבודה המשתנה, עם הדגש לגילאי 40+ ו- 50+. התוכניות החדשניות האלו מופעלות בשיתוף קרן ERASMUS+  עם מרכזים שותפים נוספים באירופה. היריד נחתם בערב שירה בציבור בהנחיית אודי מילוא ובהשתתפות תושבים רבים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות