חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סיירת ההורים מרימה כוסית

 

ביום שלישי נערכה הרמת כוסית ל-50 חברי סיירת הורים לכבוד ראש השנה

 

ביום שלישי  נערכה הרמת כוסית ל-50 חברי סיירת הורים לכבוד ראש השנה במעמד ראש העיר, חיים ביבס, סגן ראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, אילן בן סעדון, מנהל האגף לשירותים חברתיים, יעקב אלמוג ומתאמת הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול, מיטל אשור.

סיירת ההורים פועלת בעיר זה שש שנים, והיא מהווה חלק חשוב במערך שמירת הביטחון ותחושת המוגנות בקרב בני הנוער בעיר. במהלך פעילותה הפכה סיירת ההורים לחלק אינטגראלי ומשמעותי מחיי הקהילה בעיר, דבר הבא לידי ביטוי ברציפות הפעילות, ברצון העז של התושבים הרבים להצטרף, ובנכונות בני הנוער לשתף פעולה. הסיירת מורכבת מתושבים מתנדבים מתוך אכפתיות, דאגה ואחריות הורית היוצאים מידי יום שישי בערב לפגוש את בני הנוער בפארקים ברחבי העיר.

במהלך הרמת הכוסית שנערכה בחדר הישיבות בבניין העירייה, אמר ראש העיר, חיים ביבס: "מתנדבי סיירת ההורים נרתמים תמיד לכל משימה הקשורה לשלומם של בני הנוער אני מכיר מקרוב את פעולתם המבורכת והחשובה כל כך של חברי סיירת הורים ומקווה שנמשיך לפעול יחד גם בעתיד למען בני הנוער בעיר." אחריו בירך גם סגן ראש העיר, אילן בן סעדון, את ההורים שמפנים מזמנם בערבי שישי ויוצאים לסיורים ברחבי העיר במסגרתם המבצעים מפגשים חשובים עם בני הנוער. גם מנהל האגף לשירותים חברתיים, יעקב אלמוג, בירך על החוסן והנחישות לסייע לבני הנוער בעיר בתחומים השונים והודה למתנדבים הפועלים מתוך אמונה והרגשת שליחות. מתאמת הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול,

מיטל אשור: "אני רואה חשיבות רבה במעורבות ובנוכחות הורית בשעות הלילה בסופי שבוע, במוקדי הבילוי בהם מבלים ילדינו. אני מביעה את הערכתי על העשייה המבורכת של המתנדבים שלוקחים אחריות ונרתמים למען הקהילה ולחיזוק תחושת הביטחון בעיר. כמו כן אני מודה למוטי סיטון- יו"ר סיירת ההורים, לחגית אלפסי- רכזת סיירת הורים, לראשי הצוותים ולכל המתנדבים."

בתום דברי הברכה קיבלו מתנדבי סיירת ההורים, שי צנוע לחג ונהנו מהרצאה מרתקת ומרגשת אותה העביר מנהל תיכון ברנקו וייס, מיכאל בן שטרית שסיפר על השתלשלות חייו ועל עמידה במטרות שהציב. מהרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול נמסר כי הורים המעוניינים להתנדב לסיירת מוזמנים לפנות למייל: sayeretm@gmail.com

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות