חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בית קפה בשבת: ”מודיעין חופשית” נגד החכ”ל וראש העיר

 

ב"מודיעין חופשית" לא אהבו את סחיבת הרגליים של ראש העיר והחכ"ל בנוגע להבטחה לפתיחת בית קפה כמשמעותו בסופי שבוע בפארק ענאבה, והשבוע הוגשה נגד השניים עתירה מנהלית. וזה רק מתחיל

 

היה מי שחשב שנושא פתיחת בית הקפה  בשבתות וחגים בפארק ענאבה ירד עם הזמן והאזעקות מסדר היום הציבורי ותושבי מודיעין שוב רק יאנחו ויעברו לערוץ 2. אז אולי התושבים די הרימו ידיים, אבל בתנועת "מודיעין חופשית" לא הולכים לעשות חיים קלים למי שבשורה התחתונה מעניק כאן הנחות  לציבור הדתי ולכאורה גם לא ממש שועה אחר רחשי הלב של החלק החילוני.

למי שזכרונו קצר, בפארק הובטח בזמנו שבמקום יפתח גם בסופי שבוע בית קפה כמשמעותו כבית קפה ולא עם כיסויי דמה. החברה שזכתה "קפית" פתחה "כמובטח" גם בית קפה, אלא שמי שציפו לקבל שם קפוצ’ינו וקראוסון בשבת, זה לא היה ממש התינוק שנולד ושישכח מזה.

הסיבה למשחקי בסגנון "אדוני ראש הממשלה", לדעת רבים באה לעולם כדי לרצות בפעם המי יודע כמה את המיעוט הדתי לאומי בעיר שאם בכלל תשאלו אותו, הוא עצמו לא ממש מתנגד. אבל סגן ראש העיר מיכאל חרל"פ יודע כנראה יותר טוב מהם מה הם רוצים. התוצאה, תרעומת אותה משקפת "מודיעין חופשית", וזה בא לידי ביטוי בעתירה שהוגשה השבוע ע"י התנועה שבראשותו של חבר המועצה אבי אלבז.

העתירה עצמה משתרעת על  9 עמודים צפופים אבל נסתפק בדף הראשון האומר הכל:

"עו"ד שמואל שנהר, חבר הוועד המנהל של עמותת מודיעין חופשית וב"כ העמותה, הגיש בשם העמותה עתירה לביהמ"ש בלוד, וביקש מביהמ"ש להורות לעיריית מודיעין-מכבים-רעות ולחברה הכלכלית לפיתוח מודיעין, לקיים את ההסכם עם חברת "קפית" [1994] בע"מ, להפעלת בית קפה בעיר מודיעין-מכבים-רעות, הסגור בשבת, בניגוד למכרז שהוציאה החברה הכלכלית להפעלת בית קפה ובניגוד להסכם שנחתם בין החברה הכלכלית לחברת קפית [1994] בע"מ, שבהם נקבע כי בבית הקפה, שנבנה על קרקע של העירייה ובמבנה שנבנה ע"י החברה הכלכלית, יופעלו שני מטבחים, שאחד מהם יופעל בשבת".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות