חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יריד החוגים השנתי לגמלאי העיר

 

מאות גמלאים פקדו ביום ראשון השבוע את אולם עינן שבקניון עזריאלי על מנת להתרשם ולהירשם ביריד החוגים השנתי של גמלאי העיר.  

 

ביריד נחשפו גמלאי העיר לתוכנית עשירה ומגוונת, המספקת מענים לתחומים רבים, כבשנים קודמות. בין היתר ניתן היה למצוא חוגים וקורסים נוספים, החל מחוגי התעמלות ופעילות גופנית, דרך חוגי העשרה רבים וכלה בהכשרות שונות. השנה הורחבו הפעילויות של בית ספר למחשבים, כעת יוכלו הגמלאים ללמוד גם על הסמארטפון והגאג’דים, חוגי יצירה, אמנות וכן מענים לנושא החברתי ולתחום ההתנדבות. כמו כן, ביריד ניתן היה למצוא את העמותות הפועלות בעיר ובהן: "העמותה למען הקשיש", "חברותה", "ארגמן", "נשות הדסה", "מועדון קפה אירופה" וכ-60 מפעילים ותיקים וחדשים, שהציגו לגמלאי העיר את הפעילויות שלהם. כמו כן, רכזת הבריאות בעיר, מיכל אלימלך, שהציגה פעילויות בתחום הבריאות.

ביריד פורסם לראשונה על פתיחת מועדון עירוני חדש לגמלאי העיר בשם "מפגשיה". זהו מועדון שנועד לספק מענה לגמלאים כמקום מפגש, לפעילויות חברתיות, ומשחקים בהם קלפים בינגו וכן הלאה. מועדון זה, עתיד להיפתח ב-14.9 במרכז פעילות מפג"ש בעיר.

את פני הבאים קיבלה רכזת תחום האזרחים הוותיקים בעיר, תמי אלון, וגמלאים מתנדבים שפועלים מטעם מפג"ש ועוסקים במלאכת הרישום, שיבוץ לחוגים, פתיחת חוגים וקבלת קהל במשך כל ימות השנה. המתנדבים הפעילו את העמדה לרישום פרטים אישיים, עזרו בהכוונת הקהל ובמתן מענה כללי לכל מאות התושבים שהגיעו לאירוע. בכנס פגשו הגמלאים החדשים את הגמלאים הוותיקים בעיר שהגיעו לתמוך, לעזור ולהמליץ.

נוסף על הגמלאים הרבים שמילאו את האולם לאירוע הגיעו גם ראש העיר, חיים ביבס, חבר המועצה ומחזיק תיק האזרחים הוותיקים, אבי אלבז, מנכ"ל העירייה, יורם כרמון, מנהל אגף התרבות אלון שמידט ומנכ"לית היכל התרבות העירוני, דינה פלד.

היריד הופק בשיתוף פעולה עם היכל התרבות וזה להצלחה והיענות רבה. גמלאים רבים הבטיחו את מקומם במסגרות השונות בכך שביצעו כבר את הרישום. המפעילים הרבים והעמותות דיווחו על אחוזי רישום גבוהים והיענות יפה של הגמלאים. גמלאים שלא נכחו באירוע ומעוניינים להתרשם ולהירשם לפעילויות, יוכלו למצוא את רשימת הפעילויות באתר העיירה בלשונית גמלאים תחת תרבות וחברה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות