חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

ילקוטים לילדים נזקקים

 

גם השנה עמלו עובדי האגף לשירותים חברתיים במהלך חודשי הקיץ בשיתוף עם עמותת ”יד ביד” על איסוף כמאה ילקוטים חדשים וציוד לימודי, עבור תלמידים ממשפחות שידן אינה משגת

 

במהלך הימים האחרונים לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ה ניתן לראות כי תלמידים רבים ממהרים עם הוריהם לחנויות לקנות ציוד לימודי וילקוט חדש לבית הספר. למרבה הצער, עבור משפחות מסוימות בעיר המצב הכלכלי בביתם אינו מאפשר להם לפתוח את שנת הלימודים עם ילקוט וציוד לימודי חדש. כמו בכל שנה, גם השנה עמלו עובדי האגף לשירותים חברתיים במהלך חודשי הקיץ בשיתוף עם עמותת "יד ביד" על איסוף כמאה ילקוטים חדשים וציוד לימודי, עבור תלמידים ממשפחות שידן אינה משגת.

במהלך הימים האחרונים התקיימה באגף לשירותים חברתיים חלוקת הילקוטים שהפכה בשנים האחרונות לאירוע מסורתי. רכזת המתנדבים רונית שטייגמן ציינה כי על פי נתוני האגף לשירותים חברתיים כל הילדים אשר נזקקו לילקוט חדש קבלו מענה. פעילות זו עבור תלמידים במשפחות נזקקות מצטרפת לפעילות נוספת שהחלה לפני כחודש בחלוקת 50 מדפסות שתרמה חברת "קרביץ" עבור משפחות האגף לקראת שנת הלימודים תשע"ה. כעת עומד בפני העירייה ועובדי האגף אתגר נוסף, סיוע לנזקקים עבור החגים הבאים עלינו לטובה.

מנהל האגף לשירותים חברתיים, יעקב אלמוג: "חלוקת הילקוטים בתחילת שנת הלימודים כבר הפכה למסורת זאת הודות לעמותת "יד ביד" ותרומתה הנדיבה ולעבודתה הברוכה של רכזת המתנדבים רונית שטייגמן. אנו תקווה שתהיה זו שנת לימודים מבורכת למשפחות המטופלות באגף".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות