חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב : מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו

 

שלום ילדים בזמן האחרון יש שיר שמתנגן הרבה בפרסומות ובטלוויזיה שאומר " מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו" ואני מאוד מזדהה עם השיר הזה כי זה שיר שמתאים לאנשים טובים ורבים שאני מכיר

 

שלום ילדים בזמן האחרון יש שיר שמתנגן הרבה בפרסומות ובטלוויזיה שאומר " מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו" ואני מאוד מזדהה עם השיר הזה כי זה שיר שמתאים לאנשים טובים ורבים שאני מכיר כל יום מחדש שמתנדבים ונותנים מעצמם ומזמנם למען האחר .גם השנה כמידי שנה כי זה הפך למסורת לקראת סוף החופש ותחילת שנת הלימודים.

ביום ראשון הקרוב 24/8/14,אני לוקח את ילדי המחלקה האונקולוגית בבית החולים שניידר ובני משפחותיהם ששם אני מתנדב 22 שנים כליצן רפואי .בשיתוף "עמותת חיים" למען ילדים חולי סרטן שאני גאה להיות חבר בעמותה זו שעושה רבות למען הילדים ומשפחות הילדים חולי הסרטן בישראל בכל הארץ ונוסעים לתחנת מכבי האש החדשה בקריית אונו. בצעירותי התנדבתי כנער "צופה אש" ועד היום אני בקשר עם חברי הכבאים הנפלאים .

הילדים והמשפחות שלהם מגיעים לאחר צהריים נפלא שבו אנו נותנים לילדים לשכוח לכמה שעות את הכאבים ונותנים להם לצחוק ולחייך.הכבאים מתגייסים כולם ומתחלקים לכמה תחנות:קבוצה אחת נוסעת לסיבוב על כבאית (מכונית כיבוי).קבוצה שנייה עולה על המנוף הגדול . קבוצה שלישית לובשת בגדי כבאים ומשפריצים מים ממכונית כיבוי .ועוד כמה תחנות חווייתיות .

בסיום הכבאים מראים לילדים איך הם חלצים אנשים ממכונית אחרי תאונה,ומכבים שריפה אמתית במתקן אימונים שיש להם בתחנה. כשילד חולה כל המשפחה חולה ביחד איתו ולכן כשאני מארגן אירוע כזה אני מזמין את כל המשפחה שייהנו ביחד מהחוויה הזו כל אירוע כזה נותן לי את הכוח להמשיך לתת ולתת   עוד ועוד...ואני בטוח שנעלה הרבה חיוכים צחוק שמחה וחוויה לילדים להורים ולשאר בני המשפחה שעוברים ביחד תקופה קשה .

והתפקיד שלנו כחברה זה לעזור וכל אחד במה שהוא יכול עם הכישורים והכישרון במהלך כל השנה ולא רק בזמן מלחמה שראינו בה את האחדות והנתינה למען החיילים במבצע "צוק איתן" ואני מאחל לכם שגם אתם:"תעשו משהו בשביל מישהו" שבוע טוב לכולם.

פינת המעשה הטוב :

השבוע אספר לכם על מיטל אהרוני מתל אביב שחברתה הטובה טלישברה את היד  לפניכמה ימים כשנפלה מאופניים החשמליים  שלהעברה ניתוח והיד מגובסת עד הצוואר וזה לפני סוף החופש הגדול . . מיטל התחייבה לטלי שתעזור לה מדי יום כשההורים שלה בעבודה ותגיע אליה במהלך שלשת השבועות שבהן ידה תהייה בגבס והיא במיטה..ותעזור לה לאכול להתלבש וכל מה שצריך .אימא של מיטל שלחה אלי פקס מאוד מרגש וספרה שהם כהורים גאים בבת שלהם על המעשה היפה.זה מראה על חברות טובה ואמיתית ואכן ברגעים אלו מכירים את החברים האמתיים ואני גאה במיטל על היוזמה והחברות הנפלאה לטלי כל הכבוד. לאחרונה אני מקבל הרבה מכתבים כאלה על ילדים שנפצעו בתאונות אז שימרו על עצמכם בבקשה. עוד קצת החופש נגמר...

פינת המכתבים:

שאלה: לאיציק הליצן שלום קוראים לי שקד ואני בת 16ויש לי עוד 4 אחים ואחיות ואני מתביישת לכתוב לך שעוד מעט מתחילה שנת הלימודים ולהורים שלי אין כסף לקנות לנו ציוד לבית הספר ובגדים חדשים . בקיץ לא היינו בקייטנה ולא נסענו לשום מקום בגלל המלחמה ואבא שלי היה במילואים בצו 8 בלחימה בעזה הוא לא עבד כל החודש .ולמרות שזה כואב אני מבינה את המצב וכל יום עשיתי לאחים שלי קייטנה בבית וכך העסקתי אותם. אני יודעת שאתה מכיר הרבה אנשים טובים שאולי יוכלו לעזור לנו עם ציוד לבית הספר ובגדים חדשים שנוכל להיות כמו כולם עד שהמצב יסתדר. תודה לך איציק על כל מה שאתה עושה ועוזר לכולם. תענה לי דחוף בבקשה.

תשובה: לשקד היקרה הפקס שלך מאוד ריגש אותי ונגע לי בלב .על הבגרות והאחריות שאת לוקחת בבית ,עם האחים הקטנים שלך, ואת רק בת 14 .פניתי לחברי ארז מאניגמה מכשירי כתיבה ברחוב הרואה 25 ברמת גן .שיש לו בחנות את כל הציוד שצריכים לבית הספר והוא הבטיח לי לא יחסר לכם שום דבר מילקוטים ועד הפריט האחרון שתצטרכו. איש ענק עם לב זהב. במקביל אני אערוך מספר בדיקות עם הרווחה בעיר שלך .ואחשוב איך לעזור לכם. נכון שיש לי חברים ואני מכיר אנשים טובים ויש עוד משפחות רבות לצערי במצבך .אני מבטיח לך שעד תחילת הלימודים בעוד כשבוע לא יחסר לכם כלום להתחיל שנה חדשה .ואתם רק תצטרכו ללמוד ולשמור על מה שתקבלו. תמשיכי כך ותעזרי למשפחתך לעבור את התקופה הקשה. כל הכבוד לך.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות