חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

עולים לעיר

 

ביום שלישי האחרון עלו לארץ כ-340 עולים חדשים מצפון אמריקה שהגיעו לישראל במסגרת פעילות משותפת של ארגון "נפש בנפש" והסוכנות היהודית

 

מודיעין מכבים רעות מוסיפה להיות אטרקטיבית כיעד עלייה גם השנה. ביום שלישי האחרון עלו לארץ כ-340 עולים חדשים מצפון אמריקה שהגיעו לישראל במסגרת פעילות משותפת של ארגון "נפש בנפש" והסוכנות היהודית. מבין מאות העולים כ-30 עולים שהגיעו למודיעין מכבים רעות. את פני העולים קיבלו, בשדה התעופה נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שר הפנים, גדעון סער, שרת הקליטה, סופה לנדבק, יו"ר קק"ל, אפי שטנצלר, יו"ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי ומייסדי נפש בנפש, הרב יהושע פס וטוני גלברט.

העולים שהגיעו לעיר פגשו בשדה התעופה גם את מנהלת מחלקת הקליטה של העירייה, רוזיטה ברלין ורכזת עולים חדשים במינהל החינוך בעירייה, תמר גולן. השתיים הגיעו לקבל את פני העולים וסייעו להם להתחיל ברגל ימין את חייהם בישראל בכלל בעיר בפרט. מחלקת הקליטה בעיר מתחילה את הקשר עם העולים החדשים עוד בטרם עלייתם לארץ בכדי לפעול שקליטתם תהיה חלקה וקלה. המחלקת מלווה את העולים מול המשרדים השונים, מעניקה פעילויות והפעלות לילדים במהלכן יחלו הילדים בלימוד השפה העברית והכרת החברה הישראלית בעזרתה של מדריכי המחלקה שיסייעו לעולים במעבר מתרבות לתרבות ושילובם של העולים החדשים במודיעין מכבים רעות ובישראל.

מנהלת מחלקת הקליטה רוזיטה ברלין: "היה מרגש לראות את העולים החדשים עושים את צעדיהם הראשונים על אדמת ישראל. נציגי מחלקת הקליטה שהיו בקשר עם המשפחות עודלפני הגעתם לישראל הגיעו לנתב"ג על מנת לקבל את פניהם וללוות אותם בצעדיהם הראשונים בארץ. אנחנו נמשיך ללוות את המשפחות החדשות שבחרו לגור בעיר ונמשיך לפעול למען שילובם של כלל העולים תוך ליווי וההדרכה מקצועית."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות