חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הזולה הניידת חוזרת

 

בשבוע האחרון החלה העירייה בתהליך חזרה הדרגתי לשגרה בין היתר עדכנה העירייה על חזרתה לפעילות של הזולה הניידת ביום שישי הקרוב

 

בני הנוער שיגיעו בשישי בלילה לזולה הניידת  הממוקמת ברחבה ליד קניון מודיעין, יוכלו ליהנות ממקום מפגש, כיבוד קל, שתייה חמה וקרה ללא תשלום ושלל פעילויות ובהן משחקי שולחן (שש-בש, דמקה ועוד), שולחנות משחק (פינג פונג, הוקי, כדורגל), סוני פלייסטיישן, משחקי לוח ופעילויות נוספות.

צוות הזולה עדכן כי ביום שישי הקרוב (15.8.14) יוקרן הסרט "חגיגה בסנוקר" אחד מסרטי הבורקס הישראלים המפורסמים בכל הזמנים בכיכובם של יהודה ברקן, זאב רווח, יוסף שילוח וטוביה צפיר. במהלך הסרט יחולק פופקורן וברד לצופים ללא תשלום. את בני הנוער יקבלו במקום מתאמת הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול, מיטל אשור, רכזת הסברה ומניעה ברשות, חגית אלפסי, מדריכים ומתנדבים מארגון "ליונס" השותפים להפעלת ה"זולה הניידת" ונציגי סיירת ההורים.

בנוסף לפעילות הזולה המתקיימת בימי שישי חזרה לפעול לאחרונה גם הפעילות "מתחמים שקטים" במסגרתה עוברים מדריכים בין פארקים בהם יושבי בני הנוער, מביאים מחצלות, פינות ישיבה, כיבוד ומשחקי שולחן ויושבים עם בני הנוער לערב שקט עם שיחות ומשחקים.

עם חידוש הפעילות אומר סגן ראש העיר, מחזיק תיק השירותים החברתיים אילן בן סעדון: "יש בעיר נוער מצוין ומגיע לו לקבל את כל מה שהוא זקוק לו. אני רוצה להודות לכל העובדים והמתנדבים שעושים פשוטו כמשמעו לילות כימים על מנת לתת לספק לבני הנוער בעיר מענה לצרכיהם".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות