חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

גנבת עם שיטה

 

התיאור שב וחזר, אשה מבוגרת חובשת כובע רחב שוליים גונבת תיקים ברחבי העיר. העקביות של הגב’ בסוף היא שהביאה למעצרה.

 

בחודשים האחרונים אירעו מספר אירועים של גניבת תיקים מבתי קפה, מסעדות וסופרים בגזרת העיר מודיעין. בכל האירועים, נמסר תיאור דומה של אותה החשודה. אישה מבוגרת החובשת כובע קש רחב שוליים.

בחלק מן הגניבות, הגנבת מתועדת עם אותה שיטה ואותו לבוש. ביום בשישי האחרון התקבלה הודעה נוספת עם אותו תיאור של אישה הגונבת תיק מבית קפה במודיעין.

שוטרים הגיעו למקום ועיכבו של החשודה, בחיפוש שנערך אותרו ברשותה מספר רב של כרטיסי אשראי, החשודים כגנובים ולחשודה לא היה הסבר המניח את הדעת על הימצאותם ברשותה.

החשודה, אמורה הייתה להימצא במעצר בית בירושלים בגין עבירות דומות. כנגדה הוגשו כתבי אישום רבים בגין גניבות במאפיינים דומים. לציין ששיטת הפעולה של החשודה זהה, בכל המקרים היא משתמשת בכובע קש רחב שוליים ובתיק צד גדול שאליו היא מכניסה את הרכוש שנגנב.

בחקירתה הודתה כי אכן גנבה תיק מאישה בסניף בית הקפה במודיעין ואף השתמשה בכרטיסי האשראי שהיו בו ומשכה באמצעותם כסף. החשודה שמרה על זכות השתיקה באשר למעורבותה במקרים הנוספים, המיוחסים לה. החשודה יליד 63 תושבת ירושלים נכלאה ונעצרה הובאה בפני שופט להארכת מעצר. מעצרה הוארך עד היום והיום תובא בפני שופט.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות