חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

גורמים עסקיים בעיר מתריעים : ” הצעתו של אבי אלבז תביא לקריסת העסקים ”

 

יו"ר איגוד עסקים מודיעין והשפלה דרור אטרי מתנגד בחריפות להצעת אבי אלבז לחייב את בעלי הנכסים לשפץ את החנויות על חשבונם

 

בעוד בעלי עסקים רבים בעיר מתמודדים עם קשיים כלכליים,מבקש חבר המועצה אבי אלבז לחייב את בעלי הנכסים מביניהם לשפץ את החנויות על חשבונם.

חבר המועצה אבי אלבז עורר את זעמם של בעלי העסקים בעיר כשהציע שבוע שעבר בהנהלת העיריה לאשר חוק עזר חדש שיחייב בעלי נכסים מסחריים בעיר לבצע שיפוץ כללי למבנים המסחריים שבבעלותם , מדי עשר שנים. על פי הפרסום בעיתונות המקומית, בודקת עיריית מודיעין-מכבים-רעות יישום משפטי של ההצעה שהעלה חבר המועצה אבי אלבז ,שעל פיה תיזום העיריה חוק עזר עירוני חדש שיחייב בעלי נכסים מסחריים בעיר לבצע שיפוץ כללי למבנים שברשותם. 

דרור אטרי, יו"ר איגוד העסקים מודיעין והשפלה וחבר נשיאות הארגונים העסקיים, מתנגד בחריפות להצעה שהעלה חבר המועצה אבי אלבז .

אטרי אומר כי "הצעתו של אבי אלבז אינה ישימה ואינה ריאלית,ואני קורא לו ללמוד על הקהילה העסקית בעיר בטרם הוא מעלה הצעות לא ראליות ולא יישומיות שהעסקים לא יוכלו לעמוד בהם. בעלי העסקים אינם טייקוניים, שאפשר כל יומיים לבוא בהצעות שיביאו לקריסתם. היה ראוי אם חבר המועצה או העירייה היו מקדמים ביחד עם מהנדס העיר,אדריכלית העיר, הסוחרים המקומיים ואיגוד העסקים מודיעין, שהעמיד את עצמו לא אחת לרבות פורום המעצבות בעיר, הקמת תהליך משותף לחיזוק הסוחרים ובניית  סביבה יפה למרכזים המסחריים בעיר".

עוד טוען אטרי: "העסקים בעיר בקושי שורדים, והחשיבה שלפיה אפשר להעלות להם את הארנונה על הנכס ואגרות אשפה ובכך להעשיר את קופת העיריה, ופעם שנייה לחוקק חוקי עזר עירונים דמיוניים שיביאו לקריסתם, אינה ראויה לאיש ציבור האמור לשרת את תושבי העיר ואת הקהילה העסקית כאחד. איגוד העסקים לא יאפשר שהצעות הזויות מהן אלה ייושמו בשטח, ואף יעמיד לרשות חבריו הסוחרים את כל האמצעים המשפטים והחוקים בכדי למגר תופעות מהן אלה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות