חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

תרבחו ותתחפפו

 

מודעות ענק בעיתונות הכריזו על "ליל המימונה הארצי המרכזי" המתקיים השנה במודיעין בנוכחות אורחים רבים וראשי מדינה שיכבדונו בנוכחותם. אך כגודל הציפיות כך גודל האכזבה

 

מאות מתושבי העיר הגיעו ללובי בניין העירייה במוצאי החג לחגוג את המימונה. אך מה שהיה אמור להיות "ליל המימונה הארצי המרכזי" הפך בפועל לאירוע שיגרתי חסר ברק ותוכן, ללא אורחים מחוץ לעיר, אשר איבד את אופיו ויוקרתו כחצי שעה אחרי פתיחתו כשהמארח ראש העיר חיים ביבס עוזב את המקום עם פמלייתו לטובת אירועים פרטיים בעיר. מיד אחר כך התפזר חלק ניכר מהמשתתפים.

במודעות ענק שפורסמו במהלך החג דובר על השתתפות "ראשי מדינה" שיכבדו את מודיעין בנוכחותם. על פי אותם פרסומים היו אמורים להשתתף בין היתר: שרת המשפטים ציפי ליבני, שר הפנים גדעון סער, סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן ועוד. בפועל איש לא הגיע מחוץ לעיר ונאלצנו "להסתפק" באח"מים תושבי מודיעין בלבד: שר הביטחון בוגי יעלון, השר לאזרחים ותיקים אורי אורבך ומפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו. 

פתח את הערב ראש העיר חיים ביבס שהסביר את הפירושים השונים של השם "מימונה", ואחריו ברכו בקצרה הרב הראשי לישראל דוד לאו, בוגי יעלון, אורי אורבך, יוחנן דנינו ויו"ר הפדרציה העולמית של יהודי מרוקו סם בן שטרית.

בין הנוכחים נצפו גם הרב הראשי של מודיעין הרב יעקב ציקוטאי, (הרב הראשי הנוסף הרב אלחרר אשר נהג במהלך כל השנים להשתתף בחגיגה בלט השנה בהיעדרו). כמו כן השתתפו מנכ"ל העירייה יורם כרמון, ומספר חברי מועצת העיר: סגן ראש העיר מיכאל חרל"פ, אלעד שמעונוביץ, שמעון גואטה, שחר מי און, ורד גל בחרי, הילה שי וזאן, הילה בן אליעזר, אבי אלבז ומירב פלג.  

בחלקו השני של הערב הופיע הזמר עידן חיים אשר ניסה בהצלחה חלקית מאוד להרקיד את מעט הקהל שנותר במקום.

פעיל ציבור מוכר בעיר שביקש להישאר בעילום שם אמר לנו: "משום מה היתה השנה הרגשה שהפוליטיקאים באים רק כדי לצאת ידי חובה. לא ראיתי שום תלבושת מסורתית כפי שהיה נהוג בעבר, הכל היה קצר וחסר סבלנות, החלק האומנותי היה חלש בלשון המעטה ואל הכיבוד כמעט ולא ניתן היה להגיע. בקיצור אירוע משעמם וטפל. אם רוצים להמשיך ולקיים את האירוע כדאי שיתחילו לחשוב כבר מעכשיו על מתכונת קצת יותר אטרקטיבית לשנה הבאה".  

כתבה מצולמת על המימונה תובא במוצ"ש במסגרת מהדורת החדשות המשודרת שלנו "מבט למודיעין".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות