חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

יש חיי לילה בעיר // השוואת מחירים

 

מודיעין, עיר סבבה לילדים, אבל גם לבני 18 פלוס יש לאן לצאת. סקירה על חיי הלילה של הצעירים בעיר. כל המקומות, כל המחירים והיכן הכי שווה

 

מודיעין ידועה בתור עיר שקוסמת לזוגות צעירים המעוניינים להקים משפחה- עיר מלאה בפארקים ירוקים, בגני שעשועים, בגני ילדים בכל שכונת מגורים, בהצגות ובאירועים לילדים מטעם העירייה.

אך מה קורה כשהילדים גדלים, מתבגרים והופכים לבני נוער מעל גיל 18, בזמן צבא ואחרי צבא?

צעירים רבים מבלים מחוץ לעיר- בפאבים ובמועדונים בראשון לציון, בירושלים, ברחובות וכמובן בתל אביב. קווי הלילה לתל אביב בחמישי ובשבת בערב שהופעלו בשנים האחרונים שיפרו משמעותית את אפשרויות היציאה של צעירים, שלא צריכים להסתמך על רכב של אחד ההורים.

עם זאת, באופן מפתיע, גם במודיעין יש לאן לצאת בלילה. אומנם אין במודיעין חיי לילה משגשגים הכוללים עשרות פאבים ומועדונים הפתוחים כל הלילה, אך יש שלושה ברים מרכזיים בעיר, אותם יצאתי לסקור.

 

מורדן בר (more than bar), ליגד סנטר

המורדן בר מחליף את האומה בר המפורסם ונמצא בליגד סנטר. הבר כולל מתחם פנימי עם שולחנות, כסאות, ספות וכורסאות ומתחם חיצוני בו הישיבה היא על הדשא או על כסאות נמוכים. 

אווירה: ידוע בעיקר באווירה השכונתית והקלילה שבו- כולם מכירים את כולם, המחירים נוחים ויש אפשרות לשבת בחוץ ולעשן נרגילה.

דילים מיוחדים: הפאב ידוע בדילים הרבים שהוא מציע- אם תגיעו לפני השעה 10:00 תוכלו ליהנות מנרגילה חינם. כל יום רביעי הוא "ליידיז נייט" (ladys night) בו בנות (או בנים בפאה. לא צחוק) זוכות לכוסות קאווה/למבורסקו חינם. ימי שני הם ימי בירה ללא תחתית ועוד. ניתן להתעדכן בכל הדילים בעמוד הפייסבוק של הבר.

מחיר: זול יחסית.

מבלים בעיר

קהל לקוחות: בדרך כלל לקוחות קבועים, חבר'ה צעירים (18-25) שיושבים במקום כמה פעמים בשבוע ומכירים כבר את כל המלצרים והברמנים.

חסרונות: דורש רכב.

ליאת, 22, סטודנטית: "אני הכי אוהבת את המורדן בגלל הליידיז נייט. חוץ מזה העובדה שאפשר לקבל שמיכה לישיבה בחוץ הופכת את האווירה להרבה יותר ביתית וכיפית."

 

שמבזולה, מרכז הספורט במכבים

המקום אומנם חדש יחסית אך כבר זכה לתהודה רבה. הפאב שוכן ממש בתוך פארק המים במכבים בתוך אוהל גדול (שנועד להגן מפני הקור במהלך החורף). במקום יש מספר מצומצם של שולחנות ובכולם ניתן לעשן. היתרון המרכזי הוא הקרבה לבתי המגורים- תושבי מכבים הצעירים יכולים לצאת אליו ברגל ולשתות מבלי למנות נהג תורן.

אווירה: ביתית ושכונתית, התאורה נותנת אווירה חמימה ומוארת, המוזיקה עכשווית והמקום אידיאלי לאוהבי הנרגילה.

דילים מיוחדים: גם בשמבזולה ישנם דילים מיוחדים כמו נרגילה ראשונה חינם, "שישי עממי", בירה ללא תחתית- ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק של הבר בכולם.

מחיר: זול יחסית.

קהל לקוחות: קהל לקוחות צעיר (21-24) פוקד את המקום. רבים מהם תושבי מכבים. בדומה למורדן בר, גם לשמבזולה יש חבר'ה קבועים היושבים במקום כמה פעמים בשבוע.

חסרונות: אין מקום ללא עישון.

רון, 21, חייל משוחרר- "אני והחברים אוהבים את השמבזולה ויושבים שם הרבה. אני אוהב את האווירה השכונתית ונהנה לשבת בכיף, לאכול צ'יפס ולראות עם החבר'ה משחקי כדורגל" 

אוסליבאן (מרפיס לשעבר), ישפרו סנטר

פאב שכל תושבי מודיעין מכירים- זהו הפאב הכי ותיק בעיר והוא ידוע באירועים השונים שהוא מקיים: הופעות חיות כמעט כל שבוע ואירועים מיוחדים לרגל החגים. ביום שישי ה14/03 לדוגמה המקום ערך מסיבת פורים בתחפושות שלצורכה פונו כל השולחנות מרכז הפאב.

אווירה: קלאסה לשמה. העיצוב של המקום מדהים ומלא סטייל, אין אפשרות לעשן, המוזיקה טובה (יש אפילו אפשרות ליושבים במקום לבחור את המוזיקה המתנגנת ברקע באמצעות הפלאפון) והמקום ידוע בהופעות הרבות המתקיימות שם. בנוסף הבר מקצועי מאד ועל רמה ומציע מבחר רב של משקאות מורכבים ושל בירות.

דילים מיוחדים: אין דילים מיוחדים.

קהל לקוחות: השמועה אומרת שהפאב הוא מקום מפגשם של גרושים וגרושות רבים בחיפוש אחר "פרק ב'". אין ספק שקהל הלקוחות המגיע לשם הוא לא צעיר ברובו ויכול להגיע גם עד 40-50, אך הסיבה לכך נעוצה באווירה של המקום- המקום קלאסי ולא שכונתי, ממש פאב אירי.

חסרונות: יש מינימום הזמנה לשולחן בסופ"שים. 

נטע, 23, עובדת בחנות יצירה: "אני וחברים שלי יוצאים הרבה לאוסליבאן. אני אוהבת את האווירה המגניבה שם ואת ההופעות החיות והכי אני נהנית מהצ'יפס בטטה הטעים שלהם".

 

השוואת מחירים בין הברים השונים:

 

מורדן בר

שמבזולה

אוסליבאן

בירה מהבקבוק

הייניקן- 28

קורונה- 30

קסטיל רוז'- 36

גולדסטאר- 25

קורונה- 29

קסטיל רוז'- 36

קסטיל רוז'- 36

הייניקן- 25

קורונה- 27

גולדסטאר- 25

צ'יפס

24

22

38

לחם הבית

18

18

24

המבורגר

54

49

54

מוחיטו/קוסמופוליטן

37/38

34

42

1/3 או 1/2 בירה מהחבית

גולדסטאר- 25/29

פאולנר- 28/32

קרלסברג או טובורג:

23/29

קרלסברג או טובורג: 24/29

סטלה- 26/33

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות