חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

חנוכת מבנה צעירים

 

ביום חמישי שעבר נערך טקס חנוכת מרכז הצעירים החדש בעיר במעמד ראש העיר חיים ביבס

 

בטקס שנערך במבנה חדש המיועד אך ורק לצעירי העיר וממוקם ברחוב חרצית 26 והוא פתוח חמישה ימים בשבוע השתתפו סגני ראש העיר, שלמה פסי ואילן בן סעדון, חברי המועצה אלעד שמעונוביץ, הילה בן אליעזר, ורד גל-בחרי, מויש לוי, מירב פלג ושחר מי-און, מנכ"ל עמותת סחלבים, סמי עטר, מנהלת מחלקת צעירים ונוער, לטם גל, מנהלי אגפים ומחלקות בעירייה ובעמותת סחלבים וכמובן עשרות צעירים, תושבי העיר.  

האירוע נפתח על ידי רכזת תחום צעירים, מיכאלה כהן שהסבירה כי מרכז הצעירים נותן מענה לצעירי העיר בתחומים שונים בהם שלוחה לחיילים משוחררים לקבלת יעוץ אודות זכויותיהם האזרחיות, קבלת מידע בנושא מלגות לסטודנטים, אירועי פנאי ותרבות עירוניים לצעירים בגילאי 18-30.

ראש העיר, חיים ביבס בירך אף הוא את הנוכחים ואמר לצעירים כי עיקר הפעילות הנעשית בעיר היא אנחנו עושים הרבה כדי לתת לצעירים את כל מה שמגיע לכם. אנחנו עושים זאת לא רק על מנת לתת אלה על מנת שאתם תישארו כאן." ביבס אף ציין כי המטרה בחתימת הסכמי הגג לפני כחודשיים היתה כחלק מתכנית לאומית שמטרתה לייצר כמות יחידות דיור רבות שבהכרך יביאו להורדת מחירי הדיור בארץ בכלל ובמודיעין, מכבים רעות בפרט.

חלוקת מלגות

בהמשך הערב נערך טקס חלקות מלגות ל-76 סטודנטים מהעיר שנמצאו זכאים לקבלת מלגה מטעם העירייה, מקבלי המלגה התנדבו בעיר במהלך שנת הלימודים הנוכחית בליווי המרכז וזכו לקבל מידי חברי המועצה שמעונוביץ וגל-בחרי מלגות לימוד מותאמות שבין 2,000 ל3,200 ש"ח.

מרכז הצעירים החדש יוסיף לקיים את שיתופי הפעולה עם העסקים המקומיים לצורך מציאת עבודה לצעירי העיר, יעוץ ומענה לחיילם משוחררים, לימודי פסיכומטרי בשיתוף 'קידום', הרצאות העשרה, סדנאות, קורסים ופעילויות נוספות.

המרכז פתוח בימים ראשון עד חמישי וניתן לקבוע ייעוץ או ביקור במרכז בתיאום מראש: 08-9705982 או באמצעות דף הפייסבוק "צעירים מודיעין - מכבים - רעות".

חבר המועצה ומחזיק תיק צעירים אלעד שמעונוביץ: "מרכז הצעירים החדש יהיה המקום הראשון בעיר הדואג לפלח האוכלוסייה של חיילים, חיילים משוחררים, סטודנטים וזוגות צעירים. זהו השלב הקריטי בחיים, בגילאי 18-30 אז הצעירים בונים את עתידם, ביתם ומשפחתם ולכן למרכז הצעירים הנותן שירותי ייעוץ, לימודים, הכוונה, תעסוקה ופנאי לכל אותם צעירים חשיבות גדולה לקראת עתידם. אני מזמין את כל הצעירים בעיר לבוא ולבקר במרכז, לשמוע על השירותים והמסגרות הרבות שהוא מציע כי אין לי ספק שכל צעיר וצעירה בעיר יכולים להיעזר ולהיות חלק ממרכז הצעירים, לפחות באחד התחומים". 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות