חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

אירועי יום האישה במודיעין

 

יום האישה הבינלאומי לשנת 2041 יצוין ברחבי העולם בתאריך 8.3.14. במודיעין מכבים רעות יתקיימו אירועים מגוונים במהלך חודש מרץ

 

האירועים יתקיימו במרחב היזמות העירוני לנשים יזמיות ויוצרות בעיר במרכז הרב תחומי, באולם עינן, בקניון ובבית האמנים.

האירועים יפתחו ביום רביעי 5.3.14 בשעה 19:30 ביריד נשים יוצרות שיתקיים בקניון עזריאלי בשיתוף נשות נ.י.ב. עם דוכנים בתחומי אופנה, תכשיטים, בישול, אביזרים מעור, אמנות ועוד. יריד נשים נוסף יתקיים ביום רביעי 25.3 במשך כל שעות היום בקניון.

במקביל ליריד הראשון בשעה 20:30 תתקיים באולם עינן הרצאה סוחפת ומצחיקה של לינור אברג'יל "סיפור חיי" - על כוח והתעצמות נשים. הקדימו לרכוש כרטיסים בקופת היכל התרבות. (עלות במכירה מוקדמת 55 ₪ וביום האירוע: 60 ₪)
באולם הכנסים במרכז הרב-תחומי יתקיימו ארבעה אירועים: ביום חמישי 6.3.14 יערך מפגש עם קרנית גולדווסר תחת הכותרת "הדרך אליך" במפגש זה מתארת גולדווסר את השנתיים המייסרות במהלכן נלחמה בכל הכוח להשיב את בעלה הביתה. (עלות: 20 ₪)

ביום שני 10.3 יתקיים סמינר להצלחה ותוצאות בעסקים עם המרצה עופר מלמד בנושא "כלים ישימים לאפקטיביות עסקית לאישה היזמית". (עלות: 40 ₪). ביום שלישי 11.3.14 תוקדש קתדרה של בוקר להרצאה מרתקת בהנחיית מיכל לסר על הנשים שעומדות לצד המנהיגים. מפולה בן גוריון ועד שרה נתניהו. (עלות: 25 ₪, גמלאי: 20 ₪) ושיח נשים בלאדינו עם פינה אהרונוביץ' ביום שני 7.4.14. (עלות 30 ₪, גמלאי 25 ₪)

גולת הכותרת של אירועי יום האישה היא התערוכה "מיהי גיבורה" - פתיחה חגיגית תתקיים ביום חמישי 13.3.14 בשעה 20:00 בבית האמנים. בפתיחה יועלה המופע "אופנוע עם סירה" בליווי מסכות עם לילך  צור ואברהם מצליח. התערוכה מציגה יצירות על גבורה וגבורה נשית בפרט המופיעה כבר בתרבויות עתיקות בכלל ובמסורת היהודית בפרט. התערוכה עוסקת בניסיונות לפענח מהי גבורה נשית כיום. זוהי הזדמנות להציג גבורה בהופעותיה השונות ובדרכים מגוונות. הכניסה חופשית.

בבית האמנים יתקיימו שלושה אירועים, ללא תשלום, לכבוד יום האישה. ביום שישי 21.3 בשעה 20:30 יתקיים מפגש מרתק מלווה בסרט על נשים בדואיות אורגות פורצות דרך עם חדרה אלסע - מנכ"לית עמותת סידרה (Sidreh  ) ונשים נוספות עם עבודות יד. ביום שלישי  25.3 בשעה 20:30 יוקרן הסרט האמנית נוכחת" על האמנית הבינלאומית מרינה אברמוביץ בעקבות המיצג שלה שהתקיים במוזיאון הMOMA בניו יורק. ביום שלישי  1.4 בשעה 20:00 יתקיים שיח גלריה על התערוכה "מיהי גבורה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות