חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

”יום העסקים הקטנים” במודיעין

 

ביום חמישי ושישי האחרון, התקיים זו השנה השנייה "יום העסקים הקטנים בישראל" מיוזמת בנק הפועלים. במסגרת יום זה קראו ראשי ארגוני המעסיקים בישראל לציבור הרחב, לבצע את קניותיו בעסקים הקטנים במטרה לחזק את עמוד השדרה של המשק הישראלי.

 

דרור אטרי, יו"ר איגוד העסקים מודיעין והשפלה, נעתר ליוזמת שותפיו בהנהלת בנק הפועלים, לקח חלק בקמפיין הארצי ששודר בתחנות הרדיו רשת ג ’ - ב’ בו קרא לתושבי ישראל לקנות בעסקים הקטנים שאנו אוהבים ולא רק שיצא בקריאה לציבור באמצעי התקשורת לקנות בעסקים הקטנים בעיר , אלא אף יצא ביום שישי בראש משלחת מכובדת שסיירה במרכזי העסקים בעיר.

במסגרת הסיור פגשו המכובדים אנשי עסקים רבים שהעלו את מצוקתם בנושא עלויות הארנונה הגבוהות המושתות עליהם ע"י העירייה אגרות אשפה גבוהים,אנשי עסקים אלה אשר ביקשו להישאר בעילום שם מתוך חשש שהעירייה תתנכל אליהם ביקשו מיו"ר האיגוד להוביל מאבק חסר פשרות כנגד העירייה .

דרור אטרי עדכן את הסוחרים כי האיגוד נמצא בתהליך של הידברות עם חבר מועצת העיר ומחזיק תיק העסקים במודיעין שחר מי און שנבחר לאחרונה והציע לסוחרים לתת לשחר הזמנות להיכנס לתפקיד  .מצאתי בשחר בחור שמעוניין לשתף פעולה שבה עם כוונות טובות ועלינו לתת לו הזמנות ואני מקווה שיתנו לו את הכלים הדרושים למלא את תפקידו .

אטרי : "איגוד העסקים מודיעין שהעלה שבוע שעבר זו השנה השביעית את וועידת ישראל לעסקים קטנים ובינוניים ימשיך לפעול בכל ימות השנה למען העסקים ולא יחשוש לפעול ציבורית ומשפטית במקום בו ימצא עוולות לעסקים אך שב והדגיש שכיום ישנה מועצה חדשה והביע תקוותו כי ישכילו להבין כי כלכלתה של רשות מקומית מושתת על עסקיה וטוב יעשו באם יבחרו לחזק את העסקים בעיר במקום להשית עליהם גזרות שלא יוכלו לעמוד בהם."

בסיכומו של הסיור שיבח אטרי את יוזמת בנק הפועלים ואמר כי " הגיע הזמן שממשלת ישראל תיצור עבור העסקים הקטנים והבינוניים סביבה עסקית נוחה יותר שתכלול יוזמות כגון ערבויות מדינה ללקיחת הלוואות, הגדלת קרנות סיוע וקרנות חוץ בנקאיות להלוואות, ליווי לעסקים קטנים במגוון תחומים עסקיים, פישוט תהליכים בירוקראטיים והקלה על עסקים קטנים, בכל הקשור להשתתפותם במכרזים ממשלתיים"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות