חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

נא להכיר - איגוד העסקים למודיעין // כתבת וידיאו

 

ב 26/12 כולם יבואו לועידת העסקים בעיר. הכירו את את איגוד העסקים למודיעין שקם למען ובשביל אנשי העסקים הקטנים במודיעין הנאנקים תחת עול כבד של תשלומי מסים, ארנונה ושאר הוצאות ההופכות את חייהם ללא קלים . צפו ותהנו!

 

איגוד העסקים מודיעין, מיסודו של פורום יוזמה בראשות דרור אטרי, נולד בעקבות צורך של בעלי העסקים בעיר, שביקשו להפרות ולהגדיל את פעילותם העסקית, בצד צמצום הבירוקרטיה מוניציפאלית והארצית גם יחד.

האיגוד הפך לגורם מקצועי ומייצג עבור העסקים הקטנים והבינוניים כאחד. האיגוד מהווה בית חם ופעיל עבור כ-1500 עסקים קטנים ובינוניים בעיר מודיעין מכבים רעות והסביבה. באיגוד העסקים מודיעין פועלים כיום מאות עסקים המאוגדים בענפים מקצועיים שמייצגים את כלל קשת העסקים בענפי המסחר והשירותים.

איגוד העסקים מודיעין הוא עמותה, בלתי תלויה, הפועלת כמלכ"ר (ללא כוונות רווח) למען קידום האינטרסים העסקיים של החברים בה, של מגזר המסחר והשירותים ושל המגזר העסקי כולו.

פעילות האיגוד מהווה קרש קפיצה ושופר עבור בעלי העסקים שטרם היה כמוהו במודיעין. במסגרתו מציע האיגוד לחבריו מגוון שירותי ייעוץ, הכוונה וחשיפה כדי להובילם להצלחה. השירותים מסופקים על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחומם. חלקם ניתנים בתחילה בחינם.

בין השירותים אותם תוכל לקבל במסגרת האיגוד: ייעוץ עסקי, ייעוץ משפטי, ייעוץ כלכלי, אימון אישי, שירותי בוררות וגישור, ייצוג מול הרשויות, כנסים מקצועיים, יצירת הזדמנויות עסקיות בצורות שונות, הסדרים, הטבות והנחות מיוחדות לחברי האיגוד וכן חשיפה למכרזים שונים המתקיימים באר

עוד אודות איגוד העסקים: תוכלו למצוא בדף הפייסבוק של האיגוד, כנסו ועשו לייק: 

https://www.facebook.com/#!/pages/%D7%90%D7%99%D7%92%D7%95%D7%93-%D7%94%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%99%D7%9F/170544116336696?fref=ts

 

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות