חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

שבת תרבות

 

קפה אנג’לו בהיכל התרבות סיפק לי שעתיים של חוויה תרבותית, לא פחות מזו שאשתי לעתיד חוותה בתוך אולם התיאטרון

 

במוצאי שבת הלכנו כל המשפחה לספוג קצת תרבות בהיכל התרבות העירוני. ברגע שנכנסנו להיכל  התפצלנו לשתי קבוצות: האישה הלכה עם אמה לראות הצגה ביידיש ("מונולוגים מהקישקע"). אני הלכתי עם הילדים לאכול בקפה אנג’לו.

בדרך חזרה הביתה ניסינו לתהות בקול רם למי הייתה חוויה תרבותית טובה יותר. יש מי שיטען שארוחה בבית קפה היא לא חוויה תרבותית, אבל בעיניים של מבקר מסעדות אוכל הוא לא רק מזון לגוף, הוא קודם כל מזון לנשמה.

לראיה, ההצגה שהייתה באותו לילה בהיכל עסקה כל כולה בתרבות האוכל היהודי.

הילדים - אלון והדר - נהנו מהעובדה שאמא לא בסביבה והשתוללו עם התפריט. הם הזמינו כריך עם סלמון, פיצה, לימונענע, סלט ולקינוח ופל בלגי ענק עם גלידה וקצפת.

אני הסתפקתי בסלט בריאות, מיץ גזר וקפה משובח. השירות היה מעולה (ותודה לקובי המלצר). לאחר הארוחה התיישבתי לשוחח עם הבעלים, שלומי בראשי, שיחד עם אשתו סיגל (שהיא גם השפית) ושותפו אריאל שוב, יצר חוויה תרבותית ייחודית בנוף של מודיעין.

"המוטו שלנו הוא שירות טוב ואוכל טרי כשהדגש על שימוש במוצרים טריים בלבד ושכולו נעשה באהבה רבה וכל זה בשילוב אווירה חמה וביתית", אומר שלומי, שמתגלה כאיש שיחה נעים עם תודעת שירות גבוהה מאוד.

מהן המנות הפופולאריות שלכם?

"יש הרבה מנות אהובות: סלט צ’יפס בטטה, סלט חלומי, רביולי ארטישוק ירושלמי וכמובן ארוחות הבוקר העשירות".

אתם בית קפה כשר. האם הכשרות מוכיחה את עצמה מבחינה עסקית?

"בוודאי. מודיעין היא עיר עם אוכלוסייה דתית גדולה מאוד".

אבל אתה עושה לעצמך גול עצמי כשאנשים שמגיעים להצגה במוצאי שבת לא מספיקים לאכול אצלך.

"זה נכון. בעבר ניסינו לפתוח את בית הקפה מייד עם צאת השבת כדי שאנשים יספיקו לחטוף משהו לפני הכניסה להצגה. הבעיה הייתה שלא עמדנו בלחץ והשירות נפגע. הסקנו מסקנות והחלטנו לוותר על הפתיחה המוקדמת. אולי אנחנו מפסידים כסף, אבל העיקר שהלקוחות שמגיעים מקבלים חוויה שלמה".

מה התוכניות שלכם לעתיד?

"חידשנו את החוזה בהיכל לעשר שנים. זה מעיד על כך שאנחנו מאוד מרוצים משיתוף הפעולה עם ההיכל. בעתיד אנחנו שוקלים להתרחב, אבל נעשה את זה רק אחרי שנרגיש שאנחנו מסוגלים לתת מענה לכל לקוח שלנו".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות