חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

”עד העצם” - עד העונג הבא

 

הביקור ב"עד העצם" באיירפורט סיטי הזכיר לי נשכחות - בגלל האוכל, האווירה ובעיקר בזכות איש אחד שחי ונושם שירות      

 

במסגרת תפקידי כמבקר מסעדות - ב"עכבר העיר מודיעין" ו"דרך האוכל" - ביקרתי במאות מסעדות בכל רחבי הארץ. יש מסעדות ששכחתי שביקרתי בהן ויש כאלה שהצטערתי שכף רגלי דרכה בהן, אבל יש מקומות שמרגע שהסתיימה הארוחה ספרתי את הדקות עד לביקורי הבא. כזו הייתה "עד העצם" באיירפורט סיטי.

ביקרתי שם לראשונה לפני שלוש שנים לצורך כתבה ב"עכבר העיר" ומהרגע הראשון התחברתי לאווירה, לשירות, לאוכל ובעיקר למנהל המסעדה, כפיר ארביב.

האיש, שחי ונושם שירות, לוקח באופן אישי כל תגובה של לקוח - טובה או פחות טובה. הוא מכיר את הלקוחות בשמם, יודע לזהות את הטעם שלהם ואפילו את הרוטב החביב עליהם. ב-20 השנים שאני כותב בעיתונות אני יכול לספור על כף יד אחת את המנהלים שהשאירו עליי רושם עז כזה. מה הפלא שכפיר מדביק את המלצרים שלו באהבה לאנשים (המלצרית שלנו נטלי הייתה אדיבה וחייכנית ונתנה לנו להרגיש כאילו אנחנו אורחים יחידים - ועוד בשעת העומס של המסעדה).

הסניף, בבעלות האחים יורם וארי ירזין (שבבעלותם זוזוברה, מוזס, קפה איטליה וטוני וספה), עבר לא מעט שינויים בשלוש השנים האחרונות. זה מתחיל בעיצוב, שהשתנה מקו רומנטי לאווירה משפחתית. בקרוב יעטרו את הקירות מראות ובחוץ יוקם בר לצעירים. ברמת המחירים חל שינוי לטובה, וכיום אפשר לקבל עסקית מעולה ב-66 שקלים. בנוסף, השיקה המסעדה מועדון חברים ("עצם פמילי") משתלם במיוחד. תמורת 59 שקלים לכרטיס תקבלו קינוח מתנה בארוחה הראשונה ואחד פלוס אחד על המנות הראשונות בשתי הארוחות הבאות. כמו כן, עבור כל ארוחה תקבלו זיכוי לארוחות הבאות.

לדברי מנהל המסעדה, כפיר ארביב, השקת המועדון הייתה הזדמנות טובה ללמוד מי קהל היעד של המסעדה. "ראינו שמגיעים אלינו הרבה משוהם, מודיעין ומכבים, ולכן אנחנו מחזקים את החיבור שלנו ליישובים האלה".

גם בגזרת התפריט חלו לא מעט שינויים. ארוחות הבוקר פינו את מקומן לטובת חיזוק הצהריים והערב. ההמבורגרים עסיסיים, גם הדגים מעולים, ועל הקינוחים אפשר לכתוב שיר הלל (אתם חייבים לנסות את מוס השוקולד שלהם - שחיתות במיטבה).

בשורה התחתונה:"עד העצם" זו חוויה מענגת וממכרת. לא מוכן לחכות שלוש שנים עד לביקור הבא.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות