חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עו”ד ערן חרמוני. יו”ר סניף ”העבודה” במודיעין

 

יו"ר חדש לסניף מודיעין של מפלגת העבודה- עו"ד ערן חרמוני (29). הבחירות המקומיות לראשות הסניף נערכו בשבוע שעבר. חרמוני גבר על משה שכטר הוותיק. הוא גם רמז שהיו מי שניסו להתערב בבחירות הללו...

 

עו"ד ערן חרמוני (29) ניצח בבחירות לסניף מפלגת "העבודה" במודיעין. מול חרמוני התמודד ראש העיר לשעבר של מודיעין, משה שכטר. מתוך 31 חברי הנהלה, בעלי זכות בחירה, שהגיעו והצביעו בבחירות, קיבל חרמוני 20 קולות.

הבחירות המקומיות לראשות סניף מודיעי נערכו בשבוע שעבר. בסניף מודיעין 32 חברי הנהלה. כמו כן קיימים בעיר כ-250 חברי מפלגה רשומים. יצויין כי בעבר היו במודיעין הרבה יותר חברים רשומים למפלגת העבודה.

לדברי עו"ד חרמוני, המגמה כיום בקרב פעילי התנועה היא להביא לידי התחדשותה במודיעין. "הרבה מאוד צעירים באו לעזור בהכנות" אמר חרמוני בסוף השבוע. "מפלגת העבודה מתעוררת לחיים ופותחת שורות". חרמוני קורא למעוניינים בכך לסייע ולמנף את מגמת ההתחדשות ולהצטרף לשורות המפלגה.

עו"ד חרמוני הוא תושב העיר מזה כשנתיים. בעברו היה יו"ר המשמרת הצעירה של העבודה. במהלך השיחה עימו אמר חרמוני מבלי לציין שמות מפורשים כי הוא "הרגיש היטב את טביעת אצבעותיהם של בעלי השפעה בעיר שהתערבו בבחירות למפלגה, ולא התערבות חיובית דווקא.."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות