הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות
עיריית מודיעין רגיל
הצעה שאי אפשר לסרב 2
 
 
או
facebook שתף את פורום המומחים של עיתונט בפייסבוק   whatsapp

 

נושא ההודעה
שואל
הכנת שיעורים עם ADHD איך עושים זאת בהצלחה?
תגל זילברמן

הכנת שיעורים עם ADHD איך עושים זאת בהצלחה?

משימות פשוטות יכולות לעיתים לתסכל אנשים עם הפרעות קשב ,
לא פעם ישנם עימותים ומאבקים בין הורים וילדים בנושאי השיעורים ...
אז איך עושים זאת נכון?
קבלו 10 טיפים שיעזרו לכם להתמודד מול אתגר השיעורים
תשובה: הכנת שיעורים עם ADHD איך...
הרחב

תשובת תגל זילברמן

1.     מרחב למידה – מקום שבו הסביבה לא תפריע ,חשוב שלילד יהיה נוח ונעים.

2.     ציפיות מותאמות –המטרה תהיה קצרת טווח וראליסטית (מותאמת ליכולות)

3.     מעורבות חיצונית – ילדי קשב וריכוז זקוקים למערכת תמיכה, מעורבותכם חשובה על מנת שתוכלו לעודדם ולעיתים לתווך משימות

4.     חלקו משימות גדולות לחלקים קטנים יותר

5.     הפסקות – בין משימה למשימה שלבו הפסקות (זכרו –בלי מסכים רצוי פעילות פיזית קפיצות ,ריצה ,התמתחויות)

6.     תמריץ- בחרו מראש תגמול שיינתן בסוף המשימה (כל תגמול שאיננו חומרי )

7.     רשימת משימות- כל משימה שהושגה תסומן במרקר צבעוני

8.     ניתן "לקפוץ" מנושא אחד למשנהו –הסדר המותאם יקבע על פי צרכי הילד

9.     קבעו זמן מיועד מראש – חשוב להקשיב מתי לילד נוח (לא תמיד מה שברור לנו נוח לילד, בעיקר המתבגרים ערניים בשעות הלילה )

10.  זכרו הכל ניסוי ותהייה בודקים,משנים ושוב מתאימים– כללים נוקשים חוסמים חשוב לפתח יכולת הקשבה וזיהוי צרכים ייחודים  כי כל אחד מאתנו הוא עולם בפני עצמו J 


בהצלחה :) :)



יש לכם עוד שאלות לתגל זילברמן? כנסו!


---

יועצת ומנחה משפחתית המתמחה בילדים ומתבגרים עם הפרעות קשב ולקויות למידה וכן בהדרכת הורים.

תגל זילברמן 05233892281 בפייסבוק  



הוסף תגובה

x
שם: *
כתובת: *
טלפון: *
מייל: חובה למבקשי קבלת התגובה במייל
כותרת: *
תוכן: *
  קראתי והסכמתי לתנאי השימוש בפורום

 

 

 

b,h