חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חקירה משטרתית בפרשת ההטרדות המיניות

 

משטרת מודיעין חוקרת באמצעות משרד הרווחה את פרשת ההטרדה המינית בביה"ס רמון. יו"ר הנהגת ההורים: "הטיפול של בית הספר הוא יסודי ומקצועי"

 

משטרת מודיעין פתחה בחקירה בפרשת ההטרדה המינית בבית הספר ע"ש אילן רמון. כך עדכן השבוע ממלא מקום מפקד משטרת מודיעין, רפ"ק דוד גרונין.

לדברי גרונין, שכזכור, לא היה שבע רצון ותמה על כך שלא הוגשה תלונה למשטרה על ידי הנהלת בית הספר, בראשית השבוע הוגשה בסופו של דבר תלונה רשמית.

רפ"ק גרונין מסר כי החקירה מתנהלת על ידי חוקרים של משרד הרווחה. זאת בשל גילם הצעיר, מתחת ל-14, של המעורבים. עם זאת האחריות הכוללת לביצוע החקירה ובעיקר לקבלת החומר המוגמר בסופה והמשך הטיפול בפרשה, נותרו באחריות משטרת מודיעין.

יו"ר הנהגת ההורים הבית ספרית ברמון, אמיר פולק, מסר כי השבוע התכנסה ישיבת הנהגת ההורים של בית ספר, "קיבלנו דיווח ממנהלת בית הספר, מהיועצת ומהפסיכולוגית של בית הספר. לעניות דעתי הטיפול של בית הספר הוא יסודי, מקצועי ואני מבקש לשים את הפרשה הזאת מאחורינו וללכת הלאה. כל ניסיון להמשיך לדוש בפרשה יגרום נזק אך ורק לילדים."

מדוברות עיריית מודיעין מכבים רעות נמסר: "טיפול בית הספר במקרה זה, מרגע גילויו ועד היום, מתנהל בהתאם לחוזר מנכ"ל ונהלי משרד החינוך, ומתואם עם כל הגורמים הרלוונטיים המקצועיים, כולל משרד החינוך, מינהל החינוך בעירייה ואגף הרווחה. בית הספר טיפל בכל התלמידים באופן הדרגתי, כאשר הטיפול המשמעתי כלל השעייה לתקופה בת יומיים ואחריה ביצוע עבודות לטובת קהילת בית הספר.

"ההשעייה התבצעה במקביל לקיום שיחות עם הורי התלמידים בהם מדובר, בנוכחות המנהלת, היועצת, המחנכת והפסיכולוגית בבית הספר. הורי התלמידים התייחסו לעניין בחומרה רבה ושיתפו פעולה עם הדרך החינוכית בה נוקט בית הספר. בנוסף, נכנסו מנהלת בית הספר והיועצת לכיתות, לשיחות על התנהגות הולמת וגבולות. היועצת שוחחה עם התלמידים גם על נושא הטרדה מינית, והדרכים לדווח עליה. הטיפול בנושא לא תם.

"השבוע התקיימו שתי אסיפות הורים בבית הספר: אחת של הורי כיתות ו’ ואחת של הנהגת ההורים הבית ספרית. בשתי האסיפות הוצגה דרך טיפול בית הספר בנושא, וניתן מענה לכל שאלות ההורים".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות