חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מחזירים את ערכות המגן

 

אם קיבלתם טלפון והדובר בצידו השני של הקו הודיע לכם שהוא איש פיקוד העורף המתעתד להגיע בקרוב לביתכם כדי לקחת מכם את ערכות המגן שברשותכם, היזהרו! האיש עשוי להיות נוכל שאין בינו לבין פיקוד העורף דבר וחצי דבר

 

מבצע איסוף ערכות המגן שבידי הציבור במודיעין, טרם החל. איסוף הערכות בכל הארץ ובכלל זה גם במודיעין, יבוצע על ידי חברות זכייניות שזכו במכרז משרד הביטחון ופיקוד העורף לביצוע העבודה. החברות שזכו הן "מנפאוור" ו"כץ הובלות".

מהנהלת החברה ובתאום עם דובר צה"ל נמסר כי, נציגי החברות האוספות, "מנפאואר" ו"כץ הובלות", צפויים להגיע למודיעין החל מתאריך 21 לינואר, 2007.

הודעה מוקדמת על תחילת האיסוף תימסר לתושבי מודיעין החל משבוע הבא, באמצעות עלון מידע שיחולק בתאי הדואר.

האיסוף הארצי צפוי להיערך כ– 18 חודשים. האיסוף בעיר מודיעין ייערך כ– 5 חודשים. בתשובה לשאלת MCITY, נמסר כי, תבוצע הודעה מראש על פעילות האיסוף בכל בית ובית, כאמור, על ידי עלון המידע המחולק בתאי הדואר, וכן תודבק מודעה בלוח המודעות של הבניין/בית. פעילות זו תבוצע שבוע לפני שמגיעים האוספים לבתי התושבים באותה שכונה. חשוב לציין כי לא נעשית פנייה טלפונית לתושבים!!

נציגי החברות האוספות מגיעים לבית התושב עם מדים מיוחדים המקלים על הזיהוי (ניתן לצפות בהם באתר האינטרנט). כמו כן, בידי האוספים מסופים ממוחשבים באמצעותם יוכלו להעלות את מספרי תעודות הזהות של כל בני המשפחה המתגוררים באותה דירה.

במידה ולדייר/ תושב יש חששות, או חשדות בדבר אמינותו של האוסף, הוא מוזמן לבקש מנציג האיסוף להציג בפניו את המסוף שבידיו. זהו אמצעי הזיהוי הוודאי.

למען נוחיות הציבור וסיוע באיסוף הערכות, הוקם אתר אינטרנט ייעודי למבצע בו ניתן למצוא את כל הפרטים, כולל שעות וימי איסוף, תאריכי הגעה לכל שכונה ושכונה ופרטים כלליים על המבצע. הציבור מוזמן להיכנס לאתר שכתובתו: http://www.abach.co.il/

כמו כן, הוקם ומופעל מרכז מידע לפניות הציבור, אליו ניתן לפנות בכל שאלה, הבהרה וקבלת מידע נוסף, בטלפון: 03-7353222

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות