חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

בואו לזהות את רכושכם שנגנב

 

פרצו לכם הביתה וגנבו רכוש? נעלמו לכם האופניים? יתכן ורכושכם נמצא ואותר שלשום (ב’) בפשיטה של המשטרה בכפר בית ליקיא. משטרת מודיעין מזמינה אתכם להגיע ולזהות את הרכוש הגנוב

 

שלשום(ב’) בשעות הבוקר, נעצר תושב שטחים ששהה במחסן באיזור. העצור, מבוקש מזה זמן על פריצות ועבירות רכוש אותן ביצע במודיעין וסביבתה. ברשותו נמצאו פריטים החשודים כגנובים. מעצרו התאפשר בתום עבודת מודיעין ממוקדת של יואלי, רכז המודיעין בתחנה.

מיד עם מעצרו התארגן כח חיפוש משולב של משטרת מודיעין, בפיקודו של קצין המודיעין בתחנה יריב פיינברג בסיוע כח צה"ל. הכח נכנס לביצוע חיפושים בביתו של העצור בכפר בית ליקיא.

במהלך החיפוש אותר בבית החשוד מצבור גדול של רכוש שכלל, אופניים, מוצרי חשמל שונים, מחשבים ציוד מיחשוב ועוד.

במהלך החיפושים נחקר העצור והכחיש את המיוחס לו. במקביל ביצע הכח חיפוש בבית נוסף בכפר, בית שהיה שייך לחשוד אחר (20) בעבירות רכוש. בחיפוש הזה אותרו מכשירי טלפון סלולריים רבים וכן שעונים ונעלי התעמלות. גם החשוד השני נחקר ולא הצליח לתת הסבר מניח את הדעת למקור הציוד שבביתו.

ממלא מקום מפקד תחנת מודיעין, רפ"ק דוד גרונין, פונה אל הציבור המעוניין בכך ומציע להגיע לתחנה כדי לזהות ציוד גנוב. יצויין כי רוב הציוד הוא אופניים,רדיו-דיסקים ומוצרי מחשב. לדבריו, רצוי להגיע לתחנה בשעות הבוקר ולתאם מראש עם החוקר איציק חמד בטלפון 08-9726464

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות