חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

כניסה למוסדות החינוך רק עם תעודת יושר

 

בעקבות רצח תאיר ראדה ז"ל, ריעננו בעירייה את הנוהלים לכניסת קבלנים וספקים לבתי הספר וגני הילדים במודיעין מכבים רעות

 

בעקבות הרצח של תאיר ראדה לפני למעלה מחודש בתיכון "נופי גולן" בקצרין, התקיימה בעיריית מודיעין מכבים רעות, ישיבה מטה במטרה לבדוק ולרענן את הנהלים הקיימים של כניסת עובדים למוסדות חינוך.

ההוראות של העירייה קובעות כי עובדים שנכנסים למוסדות החינוך יצטרכו להזדהות ולהציג תעודה "כניסה למוסדות חינוך" בשעות הלימודים, תעודה שמנפיקה מחלקת הביטחון בעירייה.

לדברי העירייה כל הנהלים קיימים אך הוחלט להדגישם שנית ולהפיצם שוב כדי לרענן את הצורך בבדיקת זהותם של כל הנכנסים בשערי בתי הספר וגני הילדים למען ביטחון התלמידים.

על פי הנהלים הקיימים, לא ייכנסו עובדים לבתי הספר ללא אישור מתאים של מחלקת הביטחון העירונית. נוהל זה תקף לגבי: עובדי ניקיון, קבלני ועובדי אחזקות ובינוי, עובדי גינון, עובדי תאגיד המים, עובדי מתנ"ס ומפעילי חוגים, מפעילי ועובדי צהרונים, ועובדי המזנונים בבתי הספר.

גם עובדי עירייה שלהם נגיעה למוסדות החינוך, יידרשו לקבל אישור מחלקת הביטחון ותעודת כניסה לעובד.

הוחלט כי עובדי גינון העובדים בפרויקטים עירוניים לגינון בבתי הספר, ייכנסו לשתול עצים רק החל מהשעה אחת בצהריים. ספקי אוכל וציוד משרדי, שאינם קבועים, יורשו להיכנס למוסדות החינוך אך ורק בליווי גננת או נציג אחר מטעם בית הספר, שילווה את הספק בכניסה וביציאה מהמוסד החינוכי.

כאמור לא יורשו להיכנס מבוגרים לבתי הספר ללא תעודת כניסה למוסדות חינוך שמנפיקה מחלקת הביטחון בעירייה. תעודה שתקפה לשנה אחת ויש לחדשה מדי שנה. כדי לקבל את התעודה יש לרכוש בולי הכנסה על סך 30 שקל, לגשת למשטרת ישראל ולהוציא תעודת יושר, זאת כדי שמחלקת הביטחון תוכל לבדוק האם למבקשים יש רישומים פלילים בעברם ובאיזה תחומים.

כידוע בשעות אחר הצהרים בתי הספר בעיר משמשים כמרכזים קהילתים לפעילויות שונות כמו חוגים. מהעירייה נמסר כי כל העובדים שנכנסים בשעות אחר הצהרים למוסדות החינוך מחויבים בהצגת תעודה מזהה על פי שיקול המאבטחים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות