חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מכבי: רפואת שיניים חינם לילדים עד גיל 6

 

מכבי שירותי בריאות החלה לספק שירותי רפואת שיניים מלאים ללא תשלום לכל הילדים עד גיל שש. המבצע החל השבוע גם בשתי המרפאות במודיעין ומכבים

 

מכבי שירותי בריאות מספקת החל מאתמול, (ב’), שירותי רפואת שיניים מלאים ללא תשלום לכל הילדים עד גיל שש בעלי "מכבי מגן כסף" או "מכבי מגן זהב". ממכבי נמסר כי מדובר בכמאה ותשעים אלף ילדים המהווים שמונים וחמישה אחוזים מכלל ילדי מכבי עד גיל שש.

כל טיפולי השיניים הדרושים לילדים אלה יינתנו ללא תשלום בכל מרפאות מכבידנט ברחבי הארץ. רק במקרה של צורך בהרדמה מלאה/סדציה ייגבה תשלום על ההרדמה/סדציה בלבד כאשר טיפול השיניים עצמו יהיה ללא תשלום. על פי הודעת מכבי שירותי בריאות הטבה זו הינה ללא תקופת המתנה.

מחקר שערכה לאחרונה מראה כי למעלה מרבע מן ההורים נמנעים מלטפל בבעיות השיניים של משפחתם בשל מחיר הטיפולים. מנתוני מכבידנט עולה כי ההוצאה הממוצעת לטיפולי שיניים לכל ילד משתנה לפי גילו: החל מ-65 ש"ח בממוצע לילד בגיל שנתיים ועד ל-423 ש"ח לשנה לילד בגיל שש.

מחקר שנערך לאחרונה באנגליה (שם ניתנת רפואת השיניים לילדים ללא תשלום) מגלה כי 75 אחוזים מן הילדים עד גיל ארבע ו-87 אחוזים מן הילדים בגיל 5 מבקרים לפחות פעם בשנה אצל רופא השיניים, זאת ביחס למחקר מארה"ב (שם שירותי רפואת השיניים הינם בתשלום) שמצא כי רק 44 אחוזים מן הילדים עד גיל 4 מבקרים לפחות פעם בשנה אצל רופא השיניים.

ב"מכבידנט" מעריכים כי מתן שירותי רפואת שיניים ללא תשלום יביא לעלייה משמעותית בביקוש לבדיקות ולטיפולים ויתרום על כן לשיפור בריאות הפה והשיניים של ילדים רבים. הקופה ממליצה לכל ההורים להביא את הילדים לבדיקה ראשונה כבר בגיל שנתיים ואף מוקדם יותר באם יש צורך ומקווים כי האפשרות להגיע לבדיקות ולטיפול ללא תשלום תביא גם להעלאת המודעות לחשיבות הטיפול כבר מגיל מוקדם.

פרופ’ יהושע שמר, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות: "זוהי מהפיכה משמעותית במערכת הבריאות בישראל ובשורה גדולה וחשובה לעשרות אלפי ילדים שחלקם כלל לא טופלו עד היום. זוהי דוגמא לכך שכל תקציב פנוי מגיע לרווחת המבוטחים. זהו לא מבצע חד פעמי, אלא הטבה קבועה מכאן ולעתיד".

ד"ר מוטי סייפן, מנכ"ל "מכבידנט": "הרשת ערוכה לקלוט את כל הילדים לבדיקה ולטיפול. אני בטוח כי בריאות הפה והשיניים של הילדים תשתפר מאד, ומעתה יש לעשרות אלפי ילדים זכות לקבל את השירותים ללא תשלום."

מרפאת מכבידנט מודיעין, מודיעין סנטר, צאלון 21. טלפון: 08-9720755.
מרפאת מכבידנט מכבים, מרכז רננים. טלפון: 08-9261282.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות