חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

טרף קל בדיר-קדיס

 

תושבים ישראלים נוהגים "לחסוך" עלויות בקניות של דלק ומוצרים בכפר דיר-קדיס. רבים נפלו לאחרונה קורבן לשוד ואף לתקיפות במקום

 

דיר קדיס נודעה עד כה ככפר שקט ורגוע יחסית. יחד עם סמיכותו הרבה למודיעין עילית הפך הכפר לאטרקטיבי בקרב סוחרים וישראלים אחרים שרצו לחסוך כסף בקניית מוצרים שונים, תדלוק רכבם או קניית ירקות בשוק המקומי.

אלא שלאחרונה החלו ארועי תקיפה ושוד של אותם הישראלים, במיוחד שוד והעלמת מכוניותיהם של האורחים הישראלים.

משטרת בנימין החלה לפעול בזירה כדי לאתר את השודדים ולצמצם את התופעה. כך, ביום ראשון, בוצעה פעילות משותפת של יס"מ ש"י, סיור בנימין וכוח צה"ל מחטמ"ר בנימין בכפר ובסביבתו.

פיאט אונו שחנתה ליד מוסך מקומי, משכה את עינם של השוטרים. עד מהרה הוברר כי המכונית גנובה מאשדוד. לדברי בעל המוסך, צעיר המוכר לו, תושב הכפר חרבתא, החנה את האונו זמן קצר קודם לכן.

פעילות משולבת של רכז המודיעין, שלומי בכר, ומש"ק חשמונאים, איציק רוקח, הביאה לתפיסת הצעיר כשהוא צועד לו בכניסה למודיעין עילית.

בחקירתו טען כי הרכב נרכש על ידו ברמאללה תמורת 4000 שקלים וכי כלל לא ידע שהרכב גנוב. תיקו הועבר לפרקליטות הצבאית לשם העמדתו לדין.

לדברי סנ"צ בני הרנס, מפקד תחנת בנימין, כניסתם של ישראלים לכפרים באזור מודיעין עילית לשם רכישת מוצרים שונים ודלקים מעמידה אותם בסכנה. כל ישראלי כזה הופך טרף קל בידי העבריינים הפלסטינים.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות