חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

זהב וכסף בגימנסטראדה למתעמלות של ענבל מאיו

 

נבחרות האקרובטיקה של ענבל מאיו זכו בזהב וכסף בגימנסטראדה ה-6 שהתקיימה בסוף השבוע בחיפה

 

נבחרת האקרובטיקה של ענבל מאיו זכתה במדלית זהב בגימנסטראדה השישית שהתקיימה בחיפה בסוף השבוע האחרון. קבוצת הבוגרים של ענבל מאיו, בגילאי 18 ומעלה, הביאו למודיעין את מדלית הכסף בתחרות.

הזכיה של האקרובטים של ענבל מאיו במדלית זהב בגימנסטראדה הנה החמישית במספר. בשנה שעברה היתה זו הפעם היחידה בתולדות התחרות הארצית שהנבחרת זכתה רק במקום השני.

בגימנסטראדת החורף השתתפו השנה למעלה מ-60 קבוצות מרחבי הארץ שהתחרו ברמות קושי משתנות. מהקבוצה של המרכז להתעמלות ואקרובטיקה של ענבל מאיו השתתפו 99 מתעמלים ומתעמלות מגיל 10 ועד 25.

המשלחת התחלקה לארבע קבוצות גיל: קבוצת הבוגרים בני 18 ומעלה, שזכו במדלית הכסף לקבוצות בוגרות, נבחרת האקרובטיקה שזכתה במדליית זהב, קבוצת האפרוחות בגילאים 10-14 שזכו במקום הרביעי בדרגה B – השניה ברמת הקושי, וקבוצת נבחרת הקטנטנות בגילאי 7-11 אשר עלו לגמר ולא זכו.

זכיה זו מצטרפת להצלחה הנוספת בשבוע שעבר: עדי כרם בת ה-13 וגוני מאיו בת 7 אשר זכו במדליות זהב וארד בתחרות הארצית בהתעמלות בקפציות.

"הפן התחרותי בפעילות שלנו הוא רק חלק קטן מהפעילות הספורטיווית שלנו" מדגישה ענבל מאיו מנהלת המרכז. "מה שחשוב במרכז להתעמלות ואקרובטיקה היא תחושת האחווה והשיתוף שיש בתוך הקבוצה לצד פיתוח השגיות ולא תחרות. שילוב זה הוא שגורם לנו להצליח כל כך גם בתחרויות הארציות בתחומים השונים" מאיו מסכמת.

עוד נמסר כי לצד מופעים חדשים שנבנים והשתלמויות באקרובלאנס ואקרובטיקה אווירית מתכוננים עתה המתעמלים של מאיו לגביע האגודות שיתקיים בחודש ינואר 2007 .

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות