חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ילדי מודיעין מציגים את סיפור המכבים

 

את חופשת החנוכה בילו שחקני הסטודיו למשחק של דבי אוליאל בשמונה צהרונים בהם הציגו את "סיפור המכבים לילדים"

 

במהלך חופשת החנוכה התעוררו כל בוקר שחקני הסטודיו למשחק של דבי אוליאל, והלכו לבית הספר, אולם לא כדי ללמוד, אלא כדי להציג בפני ילדי הצהרונים בשמונה בתי ספר שונים את ההצגה: "סיפור המכבים לילדים".

בהצגה השתתפו ועזרו ילדי הגנים לשחקנים שגילמו את "יהודה המכבי וחייליו" לתפוס את אנטיוכוס וחייליו ושרו עם המכבים את שירי חנוכה בהתלהבות גדולה.

דבי אוליאל מוסרת כי הגננות שיבחו את הרמה המקצועית של השחקנים אשר הקסימו את הילדים וזכו לתשואות רמות. בסוף ההצגה התרגשו השחקנים כאשר ילדי הגנים אף ביקשו חתימות. אל אנטיוכוס הם העיזו להתקרב, רק כאשר הראו להם השחקנים שהוא בעצם לא אמיתי, אלא ילד כמותם...

"הסטודיו מחפש כמה שיותר הזדמנויות לתרום לקהילה", אומרת דבי אוליאל, "זו השנה הרביעית בה מתנדבים תלמידי הסטודיו להופיע בפני ילדי הגנים בחנוכה. זהו רווח כפול: ילדי הגנים זוכים לחוות דרך הצגה מפעילה את סיפור מורשת עירם, ואילו שחקני הסטודיו זוכים להרגיש ככוכבים מקומיים ומקצועיים. אני גאה בשחקנים הצעירים על המקצועיות והאמינות שהפגינו."

לאור הביקוש הגובר, הועלתה ההצגה פעם נוספת בפני הציבור הרחב ביום חמישי בסטודיו למשחק של דבי אוליאל. אל ההצגה נהרו עשרות ילדים אשר צחקו ושרו עם השחקנים את שירי החג.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות