חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מי מנהל את מודיעין

 

מכתב שהופץ השבוע בכל תיבות הדואר במודיעין קורא לתושבים להפנות את טענותיהם למנהלת מחוז המרכז במשרד השיכון

 

תושב מודיעין, דוד לוין, מימן מכספו הפרטי הדפסת והפצת מכתב לכל תושבי העיר בו הוא קורא להם לפנות את תלונותיהם למנהלת מחוז המרכז במשרד השיכון, רבקה אבלסון. במכתבו מפרט לוין כי הגיע למסקנה שאבלסון היא בעצם ראש העיר האמיתי של מודיעין ולא ראש העיר הנבחר משה ספקטור. "לפי הודאתה של נציגות העירייה", כותב לוין, "הגוף העומד מאחורי ניהול העיר, תשתיותיה ותכניותיה הוא לא אחר מאשר משרד הבינוי והשיכון. ליתר דיוק, זו רבקה אבלסון. כיצד זה ייתכן? מנציגות העירייה הסבירו לי בפרוטרוט ועם דוגמאות כיצד כובל משרד הבינוי והשיכון את ידי העירייה בהחלטות תשתית ובינוי. הסמכות נמצאת בידי משרד הבינוי, ולא בידי העירייה. אין לעירייה פה בקביעת תכניות וביצוען. היא נאלצת להתמודד עם העובדות המוגמרות. אומנם העירייה מקווה לשנות את מאזן הכוחות ולהשתתף בקבלת ההחלטות אולם עוד חזון למועד."
לאור המסקנה כי אבלסון היא ראש העיר האמיתי של מודיעין מבקש לוין מהתושבים לשלוח אליה מכתבים, פקסים, אימיילים וטלפונים בנוגע לכל הבעיות בעיר. לוין: "מס הכנסה ומס ערך מוסף שאנו משלמים לממשלה משלמים גם את משכורתה של אבלסון. איני רואה סיבה מדוע שלא נקבל תמורה עבור התשלום."
דוד לוין תושב, מודיעין מזה תשע שנים, טוען כי כולנו כאן סובלים מכבישים משובשים, בניה לא הגיונית, מחסור בשירותים ציבוריים כמו הדואר, ועוד. ואת כל התלונות הוא כאמור מציע להפנות לאבלסון. מסכם לוין: "נראה לי שרק כך במעורבות אכפתיות ועשייה אישית נוכל לסייע לראש העיר שלנו משה ספקטור או רבקה אבלסון לקדם ולפתח את עירוני האהובה, כך שתהיה מודיעין עליה חלמנו".
אז למי להפנות את התלונות והבעיות, לוין לא חוסך ומפרט:

רבקה אבלסון: rivkaeb@moch.gov.il, טלפון: 03-7632777.
היחידה לפניות הציבור: משרד הבינוי והשיכון, קריית הממשלה מזרח ירושלים, ת.ד. 18110, מיקוד 91180. פניות טלפוניות: 02-5847211, בין השעות 08:30, - 15:00. פקס: 02-5847530

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות